<p>Hi dames,</p><p>Allereerst wil ik zeggen dat ik me écht gezegend voel met mijn zwangerschap en hoe blij ik ben dat ik een gezond kindje in mijn buik heb. Veel vrouwen is het niet zo eenvoudig gegund en daar ben ik me écht bewust van, maar soms móét je even klagen...</p><p>ik ben nu 37+5 weken en ik ben het zo ontzettend zat. Het idee dat het nog 4 weken kan duren tot ons meisje er is kan me in huilen uit laten barsten. Ik zit al sinds 25 weken thuis met bekkenklachten (heb hier al sinds 16 weken last van en heb eigenlijk te lang doorgewerkt) en ik weet met deze hitte niet wat ik met mezelf aan moet. Buiten krijg ik het vreselijk benauwd en ik ben eigenlijk elke dag aan het wachten tot mijn man weer thuis is. Elke klus in huis is te zwaar vanwege de bekkenpijn, dus ik kan mijn man ook nog eens nergens mee helpen. Mijn man is overigens de liefste schat ter wereld die geen moment klaagt en echt alles voor me doet, van massages midden in de nacht, tot voetenbadjes maken en uithuilschouder zijn <3</p><p>ik doe geen oog dicht vanwege de warmte en overdag bijslapen is ook heel lastig (want nog warmer). En daar word ik natuurlijk nóg lamlendiger van.</p><p>Ik weet dat ik gewoon moet afwachten en dat tijd relatief is, maar ik wilde toch graag mijn hart even luchten en misschien een oppeppertje krijgen van jullie </p>