Hart luchten - Zo klaar mee

Ik herken mezelf echt in dit verhaal. Bekkenklachten vanaf week 8... ook te lang mee doorgegaan. Met 28 weken daardoor volledig in de ziektewet. En ik zat echt te wachten tot de 37 weken die hele tijd dat ik thuis zat. Want dan hoopte ik dat ze snel geboren zou worden. Helaas voor mij is ze tot 41 weken blijven zitten. En het was toen ook al aardig warm(3 weken geleden bevallen), maar kan me wel voorstellen dat deze temperaturen al helemaal niet te doen zijn als hoogzwangere. Maarja helaas zit er niets anders op dan wachten. En probeer nog in hoeverre het kan leuke dingen te doen en afleiding te zoeken. Want het lijkt nog een eeuwigheid te duren, maar ze komt er binnenkort toch echt aan. Ze blijft gelukkig niet zitten. En dan heb je straks een kleine. En is alles het waard geweest. En probeer dan zoveel mogelijk nog je rust te pakken, want ik wilde ook te snel alles weer doen, maar ook na de bevalling heb je nog last van je bekken.
Heel veel sterkte, even doorzetten maar het einde is in zicht. Geniet nog maar even van dat getrappel in je buik xxxx

Dank jullie voor alle lieve berichten! Het is heel fijn om te horen dat anderen ook last hebben van dit gevoel. Ook superbedankt voor de tips. Ik heb vannacht meteen maar daad bij het woord gevoegd en een hele koude douche (we hebben geen bad, helaas) genomen om half 5! Daarna weer goed afgekoeld in slaap gevallen! 
Ik sta er weer iets positiever in! Morgen 38 weken en dan komt ons meisje hopelijk rond de uitgerekende datum

O ik snap heel goed hoe je voelt 
Ik ben al vanaf week 24 thuis met extreme B12 tekort en hierdoor geen energie meer. 
Ik ben nu 39 weken en heb al 3 dagen lang lichte weeen die niet doorzetten. Ik wil nu gewoon dat mijn vliezen breken dan weet ik zeker dat ik onze dame tussen nu en 48 uur in mijn armen heb. 
En tegen de warmte heb je xxl hydroluiers in huis ? En anders man na de action,zeeman hema sturen en deze nat maken met koud water door dat ze zo lang vochtig blijven zijn ze heerlijk verkoelend ik maak er 2 nat 1 voor mijn voeten onder benen en 1 voor mijn nek en hoofd en dan de waaier zachtjes om mij gericht en maar netflixen want meer krijg ik toch niet gedaan 

Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor! Die frustratie mag er zijn, gelukkig is je man lief voor je :) probeer nog ergens de moed vandaan te slepen en hierbij in ieder geval een virtueel hart onder de riem! You can do it!! :) 

Terug
Bovenaan