Ik herken mezelf echt in dit verhaal. Bekkenklachten vanaf week 8... ook te lang mee doorgegaan. Met 28 weken daardoor volledig in de ziektewet. En ik zat echt te wachten tot de 37 weken die hele tijd dat ik thuis zat. Want dan hoopte ik dat ze snel geboren zou worden. Helaas voor mij is ze tot 41 weken blijven zitten. En het was toen ook al aardig warm(3 weken geleden bevallen), maar kan me wel voorstellen dat deze temperaturen al helemaal niet te doen zijn als hoogzwangere. Maarja helaas zit er niets anders op dan wachten. En probeer nog in hoeverre het kan leuke dingen te doen en afleiding te zoeken. Want het lijkt nog een eeuwigheid te duren, maar ze komt er binnenkort toch echt aan. Ze blijft gelukkig niet zitten. En dan heb je straks een kleine. En is alles het waard geweest. En probeer dan zoveel mogelijk nog je rust te pakken, want ik wilde ook te snel alles weer doen, maar ook na de bevalling heb je nog last van je bekken.
Heel veel sterkte, even doorzetten maar het einde is in zicht. Geniet nog maar even van dat getrappel in je buik xxxx
Heel veel sterkte, even doorzetten maar het einde is in zicht. Geniet nog maar even van dat getrappel in je buik xxxx