Hart luchten...

Oooo, altijd weer spannend, als de klusperiode weer aanbreekt.... :)

Nee, werk doet niet moeilijk (op dit moment) Heb wel elke dag nog contact met m'n manager en zij is heel lief maar ik hoor verder niets van collega's en dat vind ik wel jammer! Ik ga sowieso a.s vrijdag weer werken, hoofdpijn of niet. Van dat thuis zitten word ik ook gek!

Hey Lynn!

Jeetje zeg, is dat nou nog niet over?? Het is een van de meest verschrikkelijke dingen, hoofdpijn hebben! Je kunt geen kant op, steeds die hoofdpijn. Goed van je dat je weer naar de huisarts gaat! Desnoods even doorsturen?!

Liefs

Jeetje meid, nu nog steeds wat ontzettend rot!! ik ken het niet zo goed hoofdpijn, heb het niet heel veel vaak! maar goed dat je gewoon weer aan de bel hebt getrokken daar zijn ze voor hoor ;-)
en klussen met een bonkend hoofd is niet optimaal nee...hoop zo dat het gauw over is meid en dat je weer lekker je dingen kunt doen.
liefs xx

Jeetje, dat is toch bijna niet te doen, en dan ook nog slecht slapen las ik ergens. Pfffff. heel veel sterkte en ik hoop dat het snel zakt. Probeer je wel een beetje buiten te komen met dit mooie weer, want van binnen zitten wordt je helemaal niet vrolijk en dus ook niet beter ;-(

Sterkte
Wenser

Terug
Bovenaan