Hart onder de riem verhaal!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik heb hier 3/4 jaar geschreven en volg jullie nog steeds. Zoals de meesten weten ben ik zwanger geworden middels ivf. Nu heb ik vandaag de 8 weken echo gehad en ik wil dit nieuws toch ook even met jullie delen.

Door een te hoge FSH had ik slecht 2 follikels bij 300 eenheden puregon. Vervolgens bleek bij de punctie al 1 eiblaasje gevlogen. 1 follikel dus en die dag ook nog slecht zaad. Toch een emmy al was de kwaliteit matig. Toch zwanger....zelfs de artsen geloofden het niet. Tot zover was het verhaal bekend... en nu dan het nieuwtje. Het zijn er 2! Het slechte, sneue eenzame eitje heeft zich in 2'en gedeeld dus ik ben zwanger van een eeneiige tweeling. Er zijn meteen een hoop complicaties opgenoemd in het ziekenhuis maar toch is het goed nieuws.

Wat ik hiermee wil zeggen is hou moed! Laat je niet gekmaken en ga door tot je echt niet meer kan!!! Wonderen bestaan en ik ben daar een voorbeeld van!!!!!

Dussee KOP OP MEIDEN!!!!!!!!!! IK BLIJF VOOR JULLIE DUIMEN!!

lfs ing

Hoi Inge,

WAUW!!!
gewoon twee!!!!!
Jeetje wat goed!!!

Hou je rustig meid en ga er gewoon maar heel erg van genieten!!!!
Ik duim voor je dat je straks 2 mooie wondertjes hebt!

groetjes,
mama peet

owwwwwwwwwwwwwww ing

wat geweldig voor je!!!!!!!!!!!! dubbel gefeliciteerd!!!!!!!!!! kus kus

oh meid, wat geweldig voor je!!!
ik vind het super dat je ook dat met ons deelt.
ik ben echt heel blij voor je.
het worden vast nog 7 maanden vol spanning, maar houdt je hoofd koel.
ga er lekker van genieten
4 jaar in afwachting en dan in verwachting van een tweeling, geweldig!!!!
gefeliciteerd, xx sandra

Geweldig is het he moppie!

Jij een tweeling wie had dat kunnen bedenken na alles wat vooraf is gegaan?

Meis probeer er van te genieten he!

Enne ...........ik ga er ook voor twee hoor!

Aan mijn moeheid te merken..........wie weet.........is dat wel normaal ben compleet lamgeslagen moe moe moe haha

Lekker wel hoor, geef er maar flink aan toe

DIkke kus

Lieve Inge,

Ik ben helemaal onder de indruk.
Wat een geweldig nieuws!
Gefeliciteerd. En wat betreft die complicaties, als deze twee het zo ver hebben weten te schoppen uit zo'n minimaal eitje dan zijn het echte vechtertjes en die redden het zeker wel!

Liefs Astrid

He inge,

WAT GOED EN LEUK ZEG!!! Hoe moeilijk het ook allemaal was, en het ziekenhuis zei dat de kansen klein waren, zijn het er nu 2!! Super.

Morgen moet ik voor mijn operatie, ben wel spannend. Ben blij als het achter de rug is en ik ook mag beginnen aanmijn ivf.

Inge, geniet van het goeie nieuws. Je leest wel weer van me als ik uit het ziekenhuis ben.

liefs Roelien

Wauw Inge,

wie had dat nou gedacht!!! Echt heel heel gaaf. Dubbel genieten maar!!

En wie weet volgen we wel.

Liefs, Belle

Terug
Bovenaan