Hart onder de riem verhaal!

Hoi Inge,

Wat een verhaal zeg! Echt onwijs gaaf. Het is gewoon dubbel feest bij jullie, wie had dat nou verwacht?

Nou, ik denk inderdaad dat jouw verhaal voor ons allemaal een flinke oppepper is. We gaan er allemaal weer voor. Nou meid, geniet er dubbel zo hard van!

Liefs, Ibbeltje

p.s.  Kan je het eigenlijk zelf al een beetje bevatten?  Ik zou me ook niet al te druk maken over alle mogelijke complicaties. Over 8 maandjes heb je gewoon  2 prachtkindjes in je armen.  

Hoi lieve Inge, ik ben helemaal van mijn apropoh, ik ken je wel niet, maar toen ik even op je site keek vanmorgen las ik het grote nieuws. Ik wilde bijna mijn moeder bellen......."ma, Inge krijgt een tweeling", toen stond ik weer met beide benen op de grond en bedacht me dat mijn moeder niet eens wist wie jij was, dus toch maar niet gedaan. Maar vanavond ga ik het toch even vertellen, dit geeft ons moed!

Nou moet ik eerlijk zeggen, dat mijn moeder je verhaal wel kent, want ik heb dat al helemaal verteld, en nu een tweeling, super, super, super! Ik zou ook wel een tweeling willen, met IVF is natuurlijk de kans groot. Mijn vader is ook deel van een tweeling en mijn broer en mijn zus zijn ook een tweeling, dus het zit een beetje in de familie.

Nou, lieverd, heel veel succes met het vervolg van je zwangerschap, ik blijf meelezen en tot horens!

Liefs, Pleun

Wat een geweldig nieuws heb je Inge, wat gaaf. Ik hoop dat je je een beetje goed voelt (had gelezen op juli 2007 forum dat je zo misselijk was) Ik wens je een hele mooie probleemloze zwangerschap. ik hoop dat wij je volgend jaar gaan volgen

Liefs

Lydia

Hoi Inge,

Wat superrrrrrrrrrr leuk voor jullie! Dit is inderdaad een hart onder de riem verhaal.
Ga er dubbel van genieten.

Liefs Sabine

Wat een geweldig nieuws zeg!!!!!! Denk je bijna NEEEEEE (omdat het er zo slecht uitzag), dan krijg je er twee haha.
xxx

OOOOOOOOOOOOooh ing, dat is echt GEWELDIG nieuws.

Een 1 eiige tweeling, oh wat schattig.
Hoe kan het ook anders. Jullie Jut (of was het Jul) is van het begin af aan al een vechtertje  geweest en het gaat maar door met vechten. Jut wil blijkbaar heel graag bij jullie komen wonen, nu samen met zijn/haar broertje of zusje.
Na al die angst worden jullie nu beloond met 2 dezelfde kindjes, echt leuk. Ben zo blij voor jullie.

Het was al een hele spannende tijd voor jullie, maar nu wordt het dubbel zoveel pret en spanning. 2 kindjes...................ik kan het niet geloven joh, na al die ellende die jullie hebben gehad.
Ik moet het echt nog een keer zeggen; IK BEN ZO ONTZETTEND BLIJ VOOR JULLIE!!!!!!!!!!!!

Geniet maar lekker verder van je kindjes.

Kruimel

Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik hoop dat jullie iets aan mijn verhaal hebben want ik heb zoiets van als ik het kan met die slechte scores dan kunnen jullie het zeker!!!!!

Ik ben inmiddels alweer een beetje aan het idee gewend en het is best heel leuk dat ik straks kan showen met mijn 2 kruimels! Het moet dan echter wel goed blijven gaan. Inmiddels hebben we de info gelezen die we mee hebben gekregen en het is allemaal niet zo vanzelfsprekend dat we straks 2 gezonde kinderen op de wereld zetten. We zullen onder strenge controle blijven en er zijn gewoon een hoop risico's helaas.We moeten ook de combinatietest doen(down).  Het gebeurd regelmatig dat 1 van de 2 kids het niet red of allebei niet. Op dagen zoals vandaag dat ik buikpijn heb denk ik dan meteen ojeee.Dit komt denk ik ook doordat we gewoon heel veel narigheid hebben meegemaakt met  iui/ivf ed.  en de miskraam. Het ligt gewoon wat gevoellig zeg maar.  Maargoed we zijn zwanger van een tweeling dus we gaan ervoor. We genieten dus maar zijn nog steeds behoudend. Het geeft me in ieder geval hoop dat ze bij de 8 weken echo evengroot waren en prima op schema lagen ook qua hartslag. Ik probeer zo goed mogelijk voor mezelf te zorgen en alles op alles te zetten om dit tot een goed einde te brengen. Als dit lukt dan ben ik echt de gelukkigste mamma op aarde denk ik. Ik gun dit jullie ook zoooo! Ik blijf jullie dus ook volgen en voor jullie duimen!!

lfs ing

Hoi Inge,

Goed nieuws zeg!!!!!! Dat is idd echt een groot wonder. Ik hoop zo voor jullie dat alles goed blijft gaan en dat jullie straks een gezonde tweeling krijgen.
Geeft je lichaam alle rust zodat je kindjes goed kunnen groeien. Genier ervan, meid!!!!!

Lfs, Kippie.

Terug
Bovenaan