hartig op brood

wat smeren jullie voor jullie kleintjes op de boterham? bij esmee (1,5 jaar) vind ik het erg lastig. zeker met kaas oid. want dat haalt ze er vanaf en gooit het op de grond. als ik haar dan ei of smeerworst geeft haalt ze ervanaf en eet het op. met als gevolg dat de boterhammen overblijven.dus wie heeft er tips voor me?
 
hoi,

ik geef Thijmen veel verschillends maar ieder stukje prik ik op zijn vork en daar vanaf eten vindt ie superstoer! en vaak wil hij het er afhalen met zijn handjes maar door de boter blijft het beleg redelijk plakken. en als dat niet werkt stop ik snel het stuk brood erachter aan.

hij krijgt op zijn brood weleens: smeerkaas, smeerworst, appelstroop, pindakaas, hazelnootpasta ( een halfje dan he als traktatie), ham, boterhamworst, fruitmoes, ei, jam, kaas of heel gek een danoontje maar dan gaat dat brood er zo in!


succes!
(K)
 
hoi,

ik geef Thijmen veel verschillends maar ieder stukje prik ik op zijn vork en daar vanaf eten vindt ie superstoer! en vaak wil hij het er afhalen met zijn handjes maar door de boter blijft het beleg redelijk plakken. en als dat niet werkt stop ik snel het stuk brood erachter aan.

hij krijgt op zijn brood weleens: smeerkaas, smeerworst, appelstroop, pindakaas, hazelnootpasta ( een halfje dan he als traktatie), ham, boterhamworst, fruitmoes, ei, jam, kaas of heel gek een danoontje maar dan gaat dat brood er zo in!


succes!
 
dat is wel handig ja.
esmee smult van de danoontjes. van ons krijgt ze het niet zo vaak, maar nu krijgt ze het af en toe van haar grootouders (bij de kanten) en zelfs van haar overgrootoma.
zal het morgen eens proberen.
heb er nog 1 staan.
bij esmee is het zo dat ze wel zoet beleg eet, maar hartig echt niet.
dus smeerkaas eet ze een paar stukjes van en de rest krijg ik. en smeerworst mag niet al te vaak.
 
dat is wel handig ja.
esmee smult van de danoontjes. van ons krijgt ze het niet zo vaak, maar nu krijgt ze het af en toe van haar grootouders (bij de kanten) en zelfs van haar overgrootoma.
zal het morgen eens proberen.
heb er nog 1 staan.
bij esmee is het zo dat ze wel zoet beleg eet, maar hartig echt niet.
dus smeerkaas eet ze een paar stukjes van en de rest krijg ik. en smeerworst mag niet al te vaak.
 
Mijn dochter is dol op kaas.
Als ik boterham met kaas geef, eet ze eerst de kaas op en daarna pas de boterham.

Verder krijgt ze smeerkaas, boterhamworst, pindakaas, hagelslag, jam of gewoon alleen boter
 
Terug
Bovenaan