hartje al gehoord!

@Jlien85
Ik heb gisteren het hartje gehoord van ons beebje, met een eigen angelsound!
Was inderdaad even zoeken, maar uiteindelijk gevonden! Wat een heerlijk geluid! Ik ben 11 weken en 3 dagen.

De angelsound van de kijkshop is geen echte angelsound maar iets anders, die kan je gebruiken vanaf 20 weken. Ik heb een angelsound via internet gekocht, en die kan je officieel gebruiken vanaf 12 weken, maar kon het toch niet laten om het te proberen! :)

Hoi allemaal,

Als het goed is krijg ik gelijk de uitslag van de combinatietest.
Ik ben zaterdag 12weken en heb vorige week donderdag het hartje gehoord is vrij vroeg maar had geluk.
Heb af en toe ook het gevoel dat ik mijn kleine mupje voel maar weet het niet zeker?
Is nog niet super duidelijk.

Liefs Pupke

We hebben een paar dagen geleden met 10,5 week het hartje gehoord met de Angelsound. Het was een snelle hartslag, die klonk als galopperende paarden, net zoals bij mijn vorige zwangerschappen. Ik weet dat soms er discussies op internet zijn of dat wel of niet mogelijk is voor 12 wk, maar hier dus wel. Misschien ligt het ook wel aan de vrouw. Ik ben redelijk slank en misschien liggen mijn kinderen steeds netjes vooraan. In ieder geval, het ritme was helemaal anders dan mijn hartslag, die je ook op de achtergrond kon horen. We hadden ook veel geluk denk ik, het hummeltje zat precies daar waar ze dat ding hielden tijdens onze termijnecho. De hartslag verdween ook regelmatig en kwam dan weer terug. Het was dus echt 1 specifiek plekje.

@pupke; heel veel succes met de combinatietest! Ik hoop dat alles normaal is.

Terug
Bovenaan