hartje gehoord:D

Hoi dames,

ik zou eigenlijk morgen op afspraak gaan, maar heb gevraagd of ik vandaag mocht komen en dat kon! bloeduitslagen besproken alles was dik in orde en toen voor het eerst naar het hartje geluisterd. Wat was dat mooi en duidelijk te horen!!!! :D
Mn vriend heeft het gefilmd dus we hebben het alweer 1000x teruggekeken haha!

Ook gelijk afspraak gemaakt voor 20 weken echo. Ik mocht kiezen of ik de echoscopiste wil van de eerste echo of de echoscopiste die a.s. zaterdag onze pretecho gaat doen, nou ik heb voor de 2e optie gekozen. Vond die eerste echt zeer ongemotiveerd overkomen. Dan kom je daar voor je eerste echo hartstikke speciaal en zij zit daar met een chagerijnig kuthoofd alsof ze naar huis wil. Ook niet echt mooie foto's gekregen ze klikte maar wat.

Daarnaast ook onze vakantie geboekt naar Frankrijk eind juli super veel zin in!!!! weer heel veel dingen om naar uit te kijken hahaha.

xxxx

Lekker naar Frankrijk. En wat fijn dat je het hartje hebt gehoord. Dat heb ik met 10 weken ook gehoord, zo mooi.

Fijn dat je voor een andere echoscopiste kon kiezen. Dat geeft een fijner gevoel.

Wat leuk zeg! En jammer dat die echoscopiste zo ongeinteresseerd deed, dan denk ik: kies n ander beroep!! Maar goed, super dat jullie t hartje hebben gehoord!
Ennn vakantie geboekt, heerlijk!

Hee lieverd,

Bijzonder he, om het hartje te horen! Wat een bijzonder moment! Leuk dat jullie het hebben opgenomen, je kan er geen genoeg van krijgen! :)

Wat jammer dat die eerste echoscopiste zo'n chagrijn was, gatsie! Goed dat jullie voor de 2de optie hebben gekozen. Wanneer is jullie 20 weken echo? Ook jammer dat ze niet d'r best heeft gedaan voor wat mooie foto's, je kan nu echt duidelijke foto's maken.

Heerlijk meid, Frankrijk! Idd een hele hoop mooie dingen in het vooruitzicht! 2012 gaat de boeken in als een heel bijzonder jaar voor ons allen!

Wens je een fijne avond! Liefs Lynn.

ja super bijzonder idd!!

ja die echoscopiste bah ik mag voor der hopen dat ze een rotdag had en niet altijd zo is...gelukkig is dat niet dezelfde vrouw als de verloskundige (ze was daar wel verloskundige namelijk maar doet nu alleen nog maar echo's). en onze verloskundige is echt een suuuuper lieve vrouw!

9 juli hebben we de 20 weken echo :) eerst zaterdag nog de pretecho super veel zin in! en ben ook benieuwd of ze nou idd het geslacht kan zien met 14 weken. ben nog een beetje sceptisch...

ja 2012 is nu al een super jaar hihi

jullie ook allemaal fijne avond!

xxx

Hahah wat een chagrijn. Ik weet nog goed bij de eerste. Toen vroeg een van de twee vis van de praktijk iets. En ik antwoorden. Waarop zij heeeeeel stom reageerde! Bleek achteraf dat ze ook zwanger was en het was twee jaar geleden in die periode megawarm. Dus zal wel warmte en hormonenlast hebben gehad. Maar toch fijn dat je kon kiezen dan he!!!

En super zon hartje luisteren!

Liefs

Terug
Bovenaan