hartje gehoord:D

Bijzonder hè om het hartje te horen... Ik noch em vanmorgen ook even weer horen omdat ik me teveel zorgen maakte ivm zonnesteek...
Vervelend hè zo'n echoscopiste. Ik heb ook zo 1 gehad. Ze grofvuil of er 2 vruchtzakjes waren zei ik nee zei ze doodleuk zal wel een cyste zijn dan en het er niet weer over gehad zelfs niet in de papieren gezet. Vk kon er niets over terug vinden. Eind juni 20 wk echo bij andere echoscopiste heel fijn en rustig mens heb haar de eerste keer ook gehad en ze moet dus ook kijke. Of ik cyste heb.
Nou ja de ene is de andere niet maar een chagrijn of iemand die biets verteld kun je ook niets mee...

Spannend zaterdag bij mij kon ze het vorige week met 15 week zien dus wie weer...
Veel plezier

Liefs cloewja (nov)

Wat bijzonder! Kan me goed voorstellen dat je iemand anders de echo hebt laten maken.
Heel veel plezier zaterdag met de pret echo. Willen jullie weten wat het geslacht is?

Liefs

Ben vandaag voor de tweede keer naar de vk geweest en krijg over 3 weken bij de volgende controle meteen een gesprek over de 20 weken echo en dan kunnen we beslissen of we het wel of niet willen. Hebben jullie ook eerst een gesprek? Kreeg ook een folder mee. Gaat net als bij de combinatietest........Ik hoef niet eens na te denken, tuurlijk ga ik er voor!

Blijft bijzonder om die rikketik te horen. Nou hopelijk is de echoscopiste voor de 20wk echo symphatieker met dan kan bijna niet anders.
Veel plezier met de pretecho!

@netjeM: wat gek, nee we hebben niet eerst een gesprek ze zei gewoon meteen we gaan de 20 weken echo inplannen (ze vroeg ook niet of we dat wilden maar natuurlijk wil ik dat! ;)). ik kreeg ook geen folder...maarja zal bij elke vk wel weer anders zijn :)

Terug
Bovenaan