Hoi,
Ja joh die metingen...bij mij komt dat ook niet overeen. Ik zou een cyclus hebben van 33 dagen (heb ovulatietest gebruikt) en dan ben ik 8 juni uitgerekend. Maar de meting gaf aan dat ik 6,3 week was terwijl ik dus ten tijde van de echo nog maar 6 weken was...? Ik zie het wel hoor, ben al lang blij als alles bij de volgende echo nog goed is.
Oh, heb m'n 1e echo dus al gehad...haha. Was afgelopen dinsdag, vond het echt super!! Heb alleen maar 1 fotootje gekregen:-( Ik was heel onzeker, voelde aan van alles dat het foute boel was en barstte dus ook in tranen uit toen de VK (voor m'n gevoel na uren zoeken🙂) zei dat het hartje klopte. We zijn bijna anderhalf jaar bezig, heb in maart een miskraam gehad dus ben redelijk bezorgd nu🙂 De eerste 2 dagen na de echo ging prima maar nu moet ik me inhouden om de 2e echo toch niet te vervroegen... Pfff....3 november klinkt nog zooooo ver weg. Wat zou zo'n apparaat kosten, schaf ik er zelf wel 1 aan...haha
Jij zal ongeveer rond dezelfde datum mogen denk ik. Hoe voel je je verder? Ik behalve veel moeheid en 'buien' wel oké...