Hartje klopt!!!

Vandaag voor de tweede keer een echo gehad en het hartje klopt!!!
Het is nog maar een ieniemienie baby maar zag er goed uit volgens de VK!

Minder ver dan we dachten zitten nu op 7wk+4. Wordt het een novemberkindje
 
Marleenroan0908 ik zag dat er nog geen reacties waren dus hier de eerste ;)

Gefeliciteerd en wat een super ervaring he als je voor het eerst het hartje ziet kloppen op de echo! Dat is echt een bevestiging dat je zwanger bent.

Wij hadden de eerste echo met 7 weekjes en ook het hartje gezien. Twee dagen geleden tweede echo gehad en ben nu 10 weken en 2 dagen. Het kindje spartelde vrolijk rond en we hebben het hartje nu ook kunnen horen!
Zo bijzonder de tranen van blijdschap en geluk sprongen in mijn ogen.

Hopelijk is bij jou alles goed. Heb je inmiddels ook een tweede echo gehad voor de uitegerekende datum, bij ons kon dat bij de eerste echo nog niet.
Ik ben 1 december uitgerekend.
 
Haai Freddelientje,
Wat lief dat je nog een reactie hebt geplaatst..je bent idd de eerste:)
Ja helemaal heerlijk, zeker omdat wij in december een miskraam hebben gehad. Dan is het dubbel zo fijn om te zien dat het goed is.Ondertussen de 12 weken echo ook gehad...wat is dat mooi om te zien he, en heerlijk geluid een kloppend hartje! Vandaag 14 weken, uitgerekend op 8 november. Bij de echo werd het iets bijgesteld, 5 dagen eerder. Was ik opeens bijna een week verder.
Fijn dat het bij jou ook allemaal goed was, fijn is dat he :)Dus jullie krijgen nog de 12 weken echo?Is dit jullie eerste kindje?Wij hebben al een zoontje van bijna 3 (augustus)
Voel je je verder goed?
 
Hoi Marleenroan0908,

Joh dat zal vast schrikken zijn geweest de miskraam! Extra fijn dan nu dat het nu goed gaat.

Ik heb aanstaande maandag nog een echo. Dan ben ik bijna 12 weken. Ik heb een bloeding gehad, maar bij de laatste echo zagen ze dat dat kwam doordat een tweede vruchtje het niet had overleeft. Het was dus eigenlijk een tweeling, maar de tweede is nooit levensvatbaar geweest. Gelukkig is het met het andere kindje tot nu toe goed. Ik ben nu 11 weken.

Ja het wordt ons eerste kindje. Spannend! We hebben er zo'n 5 jaar op moeten wachten en zijn nu in de wolken!

Ik voel me tot nu toe echt goed. Alleen moe dus 's avonds op de bank en vroeg naar bed. En heb enorme trek. Heb jij dat ook?

Heb jij veel last van kwalen (kwaaltjes) ;) gehad of heb je dat misschien nog?
 
Haiii,
Ja dat was zeker schrikken en verdrietig. Plus het geeft je een hoop zorgen...Gelukkig zijn die nu wel van mij afgevallen..
Jeetje...Bijzonder een tweeling..Gelukkig dat het andere kindje het wel zo goed doet..Wel gek lijkt me..dat je weet dat je andere kindje het niet heeft gered..
WAUW....5 jaar...kippenvel val. Diep respect voor jou(jullie) dat je zolang op zoiets moois hebt moeten wachten..ken je niet maar zo ontzettend gegund..wauw!Fijn dat je je zo goed voelt..! Ja moe dat herken ik maar is nu wel minder. Was ook erg misselijk maar dat is nu ook gelukkig over. Zit nu bijna op 15 weken dus blij dat ik die grens over ben.
En tja trek...hahahah wel wat meer..maar niet extreem. Je zal vast uitkijken naar maandag! Is dat jullie 12 weken echo? Spannend zeg!
ZIjn jullie in december uitgerekend?
Nogmaals...zo blij voor jullie..Wat een mooi cadeau en zo gegund. Geniet!
 
Hoi,

Wat een super leuke en lieve reactie! Bedankt.

Gisteren onze echo gehad, ben nu 11wk + 5dg, zo'n 12 weken dus ja. Het was allemaal helemaal goed gister gelukkig! Ik voel me ook stuk zekerder nu. Kindje groeit goed, spartelde vrolijk rond en wilde niet met zijn/ haar gezichtje op de foto haha het duikelde iedere keer weg. Eerstvolgende echo is nu de 20weken echo.
Heb jij die al gepland staan? En willen jullie weten wat het wordt?

Ik heb me vorige week aangemeld voor kraamzorg, dat maakt het ook weer stukje echter!

Ben sinds een aantal dagen ook een stuk minder moe en begin nu ook echt te groeien, voel het behoorlijk aan mijn kleding en 's avonds beetje buikje :)

Wel gek idee dat het een tweeling geweest is. Bij de eerste echo bij 7 weken twijfelde de vk al of ze een tweede zag, dat bleek dus zo te zijn maar het vruchtje/ kindje is waarschijnlijk nooit levensvatbaar geweest volgens haar. Ben nu dubbel blij dat het andere kindje het wel goed doet!
 
Sorry zie nu pas je laatste bericht!
Hoe gaat het met je? En de baby?Leuk he dat buikje wat komt, ik heb nu al zo'n buik als met 20 weken bij mijn eerste. Dat beloofd wat voor de komende tijd haha.
Ik ben uitgerekend op 8 november.23 Juni staat de 20 weken echo gepland, spannend toch wel.We willen graag weten wat het wordt...afgelopen echo was het niet duidelijk te zien dus wachten het maar even af.
Jullie de echo al gepland? En willen jullie weten wat het wordt?
Liefs!
 
Terug
Bovenaan