Hartje klopt!!!

Hoi,

Geeft niets bij mij had het andersom ook even geduurd!

Haha succes! Ik ben trots op mijn buikje nu kun je tenminste zien dat het echt is. Tis echt een mooi bolletje! Zo leuk. Voel me helemaal prima! Weer een beetje de oude ik alleen kan ik soms niet zoveel hebben, ik probeer me dan in te houden, mijn collega's kunnen er nu eenmaal ook niets aan doen haha ;)

Leuk dan loop je een maandje voor op mij! Ik ben morgen 14 weken. Gaat zo snel.
23 juni wat spannend, vooral ook omdat je dan weet wat het wordt!
Wij hebben 17 juli de 20 weken echo en we willen niet weten wat het wordt, dus blijft spannend tot de laatste puf ;)

We zijn al wel voor een babykamertje en kinderwagen wezen kijken en geslaagd! Wel wat vroeg misschien maar dan kunnen we op gemak klussen.

Heb je tips waar ik voor leuke/ betaalbare positiekleding kan kijken?

Liefs
 
Super leuk toch al die baby spullen kijken en kopen.
Wij moeten voor een peuter bed want dit kamertje schuift door naar de baby. Maar gaan we van de zomervakantie doen, Eerst een nieuwe kamer voor Roan dan de baby.Ga na de 20 weken ook eens winkelen voor de uk :)En je kan het beter maar allemaal besteld hebben, dan kun je dat al weg strepen :)Welke kinderwagen heb je gekozen?
Positie kleding..Ik koop het zelf bij de prenatal en ga vorige keer ook bij H&M, die hebben ook leuke dingen. Wel basic, maar zitten toch leuke dingen tussen. Geloof dat de sale bij prenatal is begonnen dus dat is ook altijd mooi mee genomen.
Verder kun je ook online shoppen, maar ik pas toch liever altijd haha.
Ook spannend dat jullie het niet willen weten, ieder zijn eigen keuze. Leuk juist.ZIjn jullie al uit de namen?Gelukkig hebben we nog eventjes...want poeh vind het lastig.
We hadden de naam voor Roan al voordat we in verwachting waren. Nu moet er een naam bij, die past bij ons bij Roan en bij onze achternaam.Heb al een lijstje dus over een tijdje maar eens weg strepen. Ik kijk regelmatig en zie nu al namen dat ik denk: hmm vond ik dat leuk hahaha.
Had gisteren ook opeens een ingeving voor het kaartje, ook vroeg haha maar ga er nog niet aan beginnen maar zit wel al in mijn hoofd :)

Waar woon jij? Zal ook even kort iets over mijzelf vertellen hahaIk woon in de buurt van Rotterdam. 12 Jaar samen en 2 jaar getrouwd, leerkracht in het onderwijs. Volgende week jarig..27 jaar :)

 
Ja t'is echt geweldig om voor al die spulletjes te kijken!! En er is zoveel keus! We hebben de Mutsy EVO gekozen. Zwart onderstel en zilvergrijze bekleding met bruin leren handvatten en details.

Bedankt voor de tips. Ik ga idd ook liever naar de winkel om te passen, dan kan je ook gelijk zien of het je staat. Ik ben niet zo groot dus het moet niet te lang of te wijd zijn. OK uitverkoop bij Prenatal dan zal ik daar snel eens gaan kijken!

Ja wij zijn er met de namen al uit! We houden van korte namen als roepnaam, maar willen het in de doopnamen vernoemen naar iemand. Bij een meisje naar mijn moeder en bij een jongetje naar mijn schoonpa en mijn man. Zij heten hetzelfde, dus dat zou met een stamhouder wel leuk zijn! Maar ja dat is voor ieder weer anders, het is geen verplichting in ieder geval maar we vinden t leuk.
Ik vind Roan trouwens ook een erg leuke naam! Hoe oud is hij eigenlijk?

O ja kaartjes daar ben ik totaal nog niet mee bezig, daar moet ik ook maar eens ideetjes voor op gaan doen!

Ik woon in Waarder, ligt tussen Bodegraven en Woerden. Ik rij elke dag rond Rotterdam naar mijn werk in Heinenoord. We zijn 11 jaar samen en 5 jaar getrouwd en ik werk bij mijn vader op kantoor als manus van alles. Hij heeft een groothandel met scooters en onderdelen en we leveren aan winkeliers in Nederland en de rest van Europa.
Ik ben ook 27 en hoop september 28 te worden!

T'is wel leuk om zo contact te hebben.
 
Hee Freddelientje,
Hoe is het met je?Vind dit nieuwe forum helemaal niet makkelijker..grr.Merk dat het ook erg rustig is in de maand november...December is ook niet zo actief geloof ik. Jammer...niks aan te doen haha.
Groei je goed? En hoe doet de kleine het? Jullie hebben morgen de 20 weken echo he? Spannend hoor!
Hier alweer bijna 24 weken, straks voor controle naar de VK.Wij krijgen een meisje, hebben al een knul. Alles was goed met de 20 weken echo...zo fijn :) Vannacht gedroomd dat mijn vliezen waren gebroken..zo gek. Blijf nog maar even zitten haha.
Wel echt een druk meisje in mijn buik..soms best pijnlijk maar wel gezellig zo.Voel jij de baby al goed?
We gaan dit weekend en volgend weekend aan de kinderkamers beginnen. Roan krijgt een peuterbed en zo kan zijn kamer doorschuiven naar de baby kamer.Ik moet nog 1,5 dag werken en dan heb ik 6 weken vakantie(onderwijs). Na die 6 weken ga ik met verlof...Gaat best snel zo haha.Wanneer gaat jouw verlof in?
 
He ladies, zag dat jullie al vroeg een echo hadden. Was hier een reden vor? Ik dacht pas met 10-12 weken nl. Ik heb in week 8 m'n intake en ben benieuwd of ze dan gelijk een echo doen of pas 4 weken later....
Jullie zijn al lekker op weg, last van de warmte?
Gr missm
 
Hoi @missm ik weet natuurlijk niet wat de anderen betreft, maar meestal als je al onder behandeling van een gynaecoloog staat tijdens het zwanger worden, kom je met zo'n 7 weken al voor een echo. Dat kan zijn omdat je bijvoorbeeld eerder een miskraam hebt gehad of iets dergelijks. Ik stond ook onder behandeling van de gynaecoloog en mocht ook bij 7 weken komen. Nou kon hij in die week niet dus werd het bij de 6e week.
 
Oke @nonna1988ben benieuwd. Hoor bij veel dat ze tegenwoordig ook al bij de vk met 8 weken doen en dan met 11/12 weken de termijn. Puur om hartactiviteit te zien.Nog ff geduld...IK was bij mn eerste wel bij gyn vanaf week 32 omdat ik te weinig vruchtwater had en zn groei wat achterliep bij zn buikje. we gingen erheen voor verwijd nierbekken op de 20w echo maar dat was helemaal goed.Geen idee of ik bij de tweede dat automatisch ook naar gyn moet, ivm weinig vruchtwater?mn placenta wilde ook niet los na bevalling dus miss ook een rede voor gyn... ik ga het allemaal even vragen bij de vk.
niet zo veel verstand meer van haha
 
Hoi @missm ja klopt ik heb nu ook de vk moeten bellen en inderdaad tussen de 8 en 9 weken mag ik weer terecht voor een echo. Wanneer mag jij voor de eerste keer?
 
Terug
Bovenaan