Hoi,
Geeft niets bij mij had het andersom ook even geduurd!
Haha succes! Ik ben trots op mijn buikje nu kun je tenminste zien dat het echt is. Tis echt een mooi bolletje! Zo leuk. Voel me helemaal prima! Weer een beetje de oude ik alleen kan ik soms niet zoveel hebben, ik probeer me dan in te houden, mijn collega's kunnen er nu eenmaal ook niets aan doen haha
Leuk dan loop je een maandje voor op mij! Ik ben morgen 14 weken. Gaat zo snel.
23 juni wat spannend, vooral ook omdat je dan weet wat het wordt!
Wij hebben 17 juli de 20 weken echo en we willen niet weten wat het wordt, dus blijft spannend tot de laatste puf
We zijn al wel voor een babykamertje en kinderwagen wezen kijken en geslaagd! Wel wat vroeg misschien maar dan kunnen we op gemak klussen.
Heb je tips waar ik voor leuke/ betaalbare positiekleding kan kijken?
Liefs
Geeft niets bij mij had het andersom ook even geduurd!
Haha succes! Ik ben trots op mijn buikje nu kun je tenminste zien dat het echt is. Tis echt een mooi bolletje! Zo leuk. Voel me helemaal prima! Weer een beetje de oude ik alleen kan ik soms niet zoveel hebben, ik probeer me dan in te houden, mijn collega's kunnen er nu eenmaal ook niets aan doen haha
Leuk dan loop je een maandje voor op mij! Ik ben morgen 14 weken. Gaat zo snel.
23 juni wat spannend, vooral ook omdat je dan weet wat het wordt!
Wij hebben 17 juli de 20 weken echo en we willen niet weten wat het wordt, dus blijft spannend tot de laatste puf
We zijn al wel voor een babykamertje en kinderwagen wezen kijken en geslaagd! Wel wat vroeg misschien maar dan kunnen we op gemak klussen.
Heb je tips waar ik voor leuke/ betaalbare positiekleding kan kijken?
Liefs