Hartje luisteren

Hai meiden,

Ik vroeg me af of er al een aantal van jullie bij de VK zijn geweest. Ik was vandaag aan de beurt met 11 weken en 5 dagen, maar ze kon het hartje met de doptone niet vinden. Nu moet ik volgende week weer, om opnieuw te luisteren. Mijn baarmoeder lag nog helemaal achter mijn schaambot en de VK had me al gewaarschuwd dat ze het niet altijd kon horen met 11-12 weken. Gelukkig heb ik met 10 weken al een echo gehad en dat zag er prima uit. Ik voel me ook zwanger maar toch ga je dan even lopen piekeren. Wie heeft het hartje al of nog niet gehoord?

Hoi,
Ik mag woensdag naar de verloskundige, ben dan ruim 13 weken dus ik ga ervan uit dat ze het hartje dan wel kunnen horen.
Vorige week hebben we ook een echo gehad en daarop was een kloppend hartje te zien. Ik zou me nog niet te veel zorgen maken hoor, want ik heb al in verschillende boeken gelezen dat ze het rond 11/12 weken nog niet altijd kunnen horen.
groetjes

Ik moet morgen en krijg dan een echo,maar ik weet nog dat ik het bij onze Teun pas met 14 weken kon horen. Voor de 13 weken doen ze het bij ons zowieso niet om onrust te voorkomen. Probeer je niet te druk te maken en heb vertrouwen dat alles goed is!!!
Succes.

Groetjes Mikkie

@ mikkie, ja klopt. Heb een dochtertje van 26 -12-2006. Ik herken jouw naam ook van het najaarsforum. Momenteel ben er niet zo heel veel meer te vinden. Ben toch meestal hier aan het lezen enzo.

Bij mijn intake bij de VK  bij 10,5 wkn  vondt de VK heel kort het hartgeluid en kon het daarna  niet meer vinden. Dat was voor mij geen probleem omdat wij  de 31ste december (9 wkn)de echo hadden waar het hartje lekker duidelijk te horen was. En met alle mijn kwaaltjes weet ik wel zeker dat ik nog zwanger ben;-)

Mor 74

Wij moeten donderdag naar de vk. We hebben dan de echo(spannend!!!!) Met 8 weken had ik de intake en toen heeft ze niet geluisterd.

Ik weet dat bij mij eerste ik voor het eerst ging met 11 weken en 4 dagen. Maar ook toen moest ze heel goed zoeken en hebben we m heel even gehoord heel zachtjes.

Het hangt er maar net vanaf hoe je kindje ligt zo vroeg in de zs of ze m goed kunnen horen.

gr Linda

Terug
Bovenaan