Hartje luisteren

Hai j_u_f,
Ik heb met 11 weken en 2 dagen het hartje mogen horen, maar ook bij mij lukte dat niet, terwijl ik 2 dagen eerder een echo had gehad waarop alles goed was.
Bij mij ligt mijn placenta vooraan, daardoor is het moeilijker te horen. Na een half uur zoeken, en vooral erg lachen, zijn we er mee gestopt. Vanavond mag ik terug komen om het nog een keertje te horen. Ik maak me er geen zorgen om hoor! Vooral omdat de echo zo goed was en de verloskundige zo rustig bleef. Als het niet goed was dan hadden ze me wel doorgestuurd voor nog een echo!
Dus maak je niet te druk, het is gewoon nog te vroeg! Kindje is ook nog zo klein, en er zit zoveel in je buik dat is zoeken naar een speld in een hooiberg! Maar ik snap je onzekerheid wel hoor!

Groetjes, van een andere Juf

Hoi,
Ik mocht vandaag voor de tweede keer naar de verloskundige. De eerste keer, met 8 weken, heeft ze niet geluisterd. Nu ging ze wel luisteren en het was erg goed te horen!! Gaaf hoor, omdat geluid te horen zo wordt het allemaal steeds echter!!
groetjes Suan

Hai meiden, nou zo te horen is het dus niks raars dat het bij mij nog niet te horen was. Ik kreeg van de VK ook niet de indruk dat ik me druk moest maken dus het zal wel goed zitten.

@ jufz: ik ben even nieuwsgierig, wat voor een juf ben jij?

ik ben vorige week bij de vk geweest en ze kon het horen we dachten dat we 10 wk en 3 dg waren maar bij de echo bleek dat ik 11 wk en 1 dag was zondag alweer 13 weken
groetjes ineke

Hoi meiden,
Gisteren mocht ik voor de tweede keer het hartje horen. De eerste keer was 2 weken geleden en toen hoorde we niets. Maar nu wel! En hoe! Echt een treintje (klinkt cliché maar zo klinkt het echt haha).
Het grappige was ook dat we het nu echt binnen 2 tellen hoorden! Terwijl twee weken geleden na een half uur nog niets te horen viel. Zo zie je maar dat je ook een beetje geluk hoeft te hebben, en niets horen, hoeft niet altijd het ergste te betekenen. Ik ben nu 13 weken en 3 dagen zwanger. Ik zie nog helemaal geen buik, maar volgens de verloskundige komt dat pas bij een week of 20. Daarbij heb ik vrij sterke buikspieren en bijna geen vetjes op mijn buik, dat helpt allemaal om geen buik te krijgen. Wat ik nu wel jammer vind! haha

Groetjes van een kleuterjuf

Hoi,

Afgelopen maandag bij de vk geweest, was precies 13 weken. Omdat mijn baarmoeder achterover gekanteld ligt gaf ze aan dat de kans bestond dat we het hartje niet zouden horen. Maar niets was minder waar. We hoorden een mooi hartje kloppen, ons zoontje vond het ook heel leuk om te horen.

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan