hartje luisteren...

Bij mij lieten ze het met de echo ook niet horen.
Ik heb het hartje gehoord met 10 of 11 weken. en bij mij kan de kleine een weekje jonger zijn dus dan zou het 9 of 10 weken zijn. Ligt echt aan hoe hij ligt. Bij mij vind de vk hem elke keer gelijk en luid en duidelijk maar het is vaak genoeg anders.
Als je het te lang vind duren de 20w echo kan je tussendoor een extra echo doen op eigen koste. 2d of 3d. met 16 weken heb je dan ook kans dat je het geslacht al kan zien.

je heb bij echobureaus' vaak van die pakketen dat je bij met 16 w een 2d echo krijgt en met 26 w een 3d. dit kost wel iets van 150 euro.
Een 2d echo alleen kost volgens mij 55 ofzo.

succes ermee!
 
Bij onze oudste hadden wij de eerste afspraak bij de VK net voor de 12 weken en toen zei ze er direct bij: we gaan het proberen, maar maak je geen zorgen als we het niet horen, want met deze termijn is het zo afhankelijk van de ligging van je baarmoeder (als die bijv. wat naar achter ligt gekanteld is het veel moeilijker om het zo vroeg al te horen) etc etc dat het ook kan zijn dat we niks horen.

Des te mooier natuurlijk dat we het toen wel hoorden :)

Inmiddels bijna 21 weken zwanger van ons 4e kindje en ook deze keer vond ik het weer ontzettend spannend om rond 13 weken heen te gaan 'zouden ze het wel horen' terwijl we al een goede echo hadden gehad....

Heb tussen de 2e en 3e een mk/ma gehad en was bij de 3e en nu wel meer onzeker dus als ik had gewild had ik een keertje extra mogen komen om het hartje te luisteren... bij de 3e wel gedaan, deze keer niet. Maar ben wel ontzettend blij dat ik hem/haar inmiddels goed voel bewegen :) een betere bevestiging is er niet!
 
ik heb ook met 8 weken een echo gehad, omdat we twijfelde omdat ik enorme stekende pijnen had en bang was dat er iets niet goed zat.
Toen hebben we het hartje van ons kleintje zien kloppen, en zT ons kindje er als een garnaaltje heerlijk bij, geweldig!
Maar nu mag ik pas met 20 weken voor de volgende echo..
Nu heb ik wel begrepen dat je op eigen kosten wel gewoon meerdere echo's kan laten maken, dus wil graag met 15 weken ook een echo laten maken om mn kleine wondertje te zien :D
 
Terug
Bovenaan