Hartje niet kunnen vinden met doppler

Ik mag gelukkig vanmiddag even langs komen het hartje te beluisteren. Anders blijf ik ongerust tot de volgende echo. Want ik weet ook niet of ik de baby al voel, soms voel ik een klein plopje maar durf nog niet 100 procent te zeggen dat het de baby is.
 
Wordt ook zeer afgeraden om dit thuis te doen. Schijnveiligheid, jij kan het hartje horen en je veilig voelen en ondertussen gaat het slecht met je baby. Bij zorgen lekker naar de verloskundige, zij kunnen het hartje beoordelen
 
Ik ben zonet langs geweest en alles was goed. Ook het hartje beluisterd met een doppler en het hartje was direct al te horen ? schoot meteen vol, wat een paniek gevoeld. Die van mij gaat weg want ik ga het niet weer proberen.
 
Even een tip aan jou.Ik weet dat het moeilijk is, vooral door jouw eerdere ervaringen.. maar..

Probeer positiviteit en positieve gedachtes op je af te roepen. Praat elke dag met je zoontje, wees lief voor je lichaam. Teveel of te snel stressen is ook niet goed. Spreek vertrouwen uit in je lichaam, je lichaam zal je kind voldragen, het wordt een fijne gezonde zwangerschap. Wat toen is gebeurd zal absoluut nu zich niet herhalen. Geloof er ook in en geniet van je wondertje, want hij komt. Je hebt binnenkort een gezond kindje in je handen. En wat zijn jongens lief voor hun mama, ik kan er van mee praten ?.

Succes, je hebt dit!
 
Wat een lieve reacties!
Ik probeer ook positief te zijn alleen lukt het op dit moment helaas niet helemaal. Waarschijnlijk zit ik in een zwangerschapsdepressie, morgen heb ik mijn 1e afspraak bij de pop-poli omdat ik ontzettend onzeker ben de paniek steeds toe slaat.
 
Terug
Bovenaan