Hartje zien kloppen

Vandaag weer echo gehad, omdat ik opeens niet meer misselijk was en pijnscheuten had mocht ik een week eerder komen. (wordt toch onzeker na een bbz en miskraam). Maar de echo zag er goed uit, heb hartje zien kloppen, blijft heel bijzonder om dat te zien. Heb nu met 10 wkn termijnecho. Wat een opluchting zeg.

Super zeg!
Ik heb afgelopen maandag een tweede echo gehad en daar hebben we ook een kloppend hartje op gezien :D Bijzonder he..
Met 10 week krijg ik ook de termijnecho!

Wat goed!!! Natuurlijk niet om de reden dat je eerder mocht komen, maar wel wat betreft het resultaat. :)
Ik moet nog ruim 3,5 week wachten tot de eerste echo, is nog zo lang!!!! Kijk er zo naar uit!
Dory

Goed nieuws dat je het hartje hebt gezien! Ben best een beetje jaloers op je ;-) Ik hoopte vandaag ook op zo'n opluchting.

Ik zit op mijn werk en kan om de een of andere reden hier geen nieuw topic aanmaken, maar wel reageren, dus ik "hack" jouw topic even.

Ik had dinsdag een echo (5 wkn en 6 dgn) en toen was er in de baarmoeder niets te zien. Daarom vandaag (6 wkn en 2 dgn) een tweede echo en er was nu een vlek (7,8mm) te zien. Nog geen hartje zien kloppen. Wij waren hier al heel gelukkig mee. Het HCG had zich weer verdubbeld en er was iets te zien! Mijn gynaecologe is nogal negatief. Ze blijft maar benadrukken dat het te klein is voor de termijn en dat het heel goed een miskraam kan worden. Alle bloedverliesscenario's werder uitvoerig uiteengezet. Aan de andere kant zou het ook een late innestelling kunnen zijn, waardoor het embryo kleiner is dan het zou moeten zijn, zei ze.

Wat een emotionele rollercoaster zeg. Het ene moment ben je blij dat je wat ziet en het volgende moment weer down a.d.h.v. de reactie van de gynaecologe.

Volgende week donderdag (7 wkn en 1 dag) opnieuw een echo. Duimen jullie voor mij dat we dan een hartje zien?!

mamadani

Hallo,

Ik heb maandag mijn 2e echo. Ik hoop ook echt dat ik dan een hartje zie! Ben nu erg zenuwachtig voor, ik ben dan 7 weken zwanger.
Ik heb met 5 weken ook een echo gehad, toen was alleen een vruchtzak te zien.

Groetjes

Terug
Bovenaan