Hartje zien kloppen

IK DUIM VOOR ONS ALLEMAAL MEIDEN! Dat het allemaal goed blijft gaan.

Wat een spannende tijd is dit zeg, ik maak dit voor het eerst mee en ik weet werkelijk niet wat me overkomt. Ik had dit van te voren niet zo verwacht.

Mamadani, Ik zit net als jij ook in zo'n emotionele rollercoaster. Was net blij met zwanger zijn en een paar dagen later blijkt dat het zomaar weer over kan zijn. Echt goed balen hoor. Op dit moment word ik gek van die onzekerheid, pakt het goed uit of niet. Vk is niet bepaald positief, maar ze kan ook niet bevestigen dat het wel mis is. We moeten nog twee weken afwachten. WAT DUURT WACHTEN TOCH LANG Ik probeer aan andere dingen te denken, maar dat gaat moeilijk hoor. Ik vind het in ieder geval heel fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan.

Groetjes

Hoi,

wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen. Dat zal wel een heel goed gevoel geven.
Voor mij zal het echt een mijlpaal zijn, kan bijna niet wachten ookal moet ik nog ruim 2 weken wachten pffff.

Heerlijk dat je het hartje hebt zien kloppen, probeer er nu maar van te genieten.
Mamadani en Fairy, sterkte en ik hoop dat het positief uitpakt.
Voor mij zelf heb ik a.s. woensdag de eerste echo, ben dan 8 weken. Heb nog steeds last van bloedverlies, maar ja dat had ik de vorige keren ook. Hopelijk is het bij mij ook goed.
Succes allemaal.
gr. mamajo

Heerlijk dat je het hartje hebt zien kloppen, probeer er nu maar van te genieten.
Mamadani en Fairy, sterkte en ik hoop dat het positief uitpakt.
Voor mij zelf heb ik a.s. woensdag de eerste echo, ben dan 8 weken. Heb nog steeds last van bloedverlies, maar ja dat had ik de vorige keren ook. Hopelijk is het bij mij ook goed.
Succes allemaal.
gr. mamajo

hey meiden,

Wij komen net terug van de vk en hebben de eerste echo gehad en gelukkig ook een kloppend hartje gezien!!! termijnecho is iets naar achteren gezet. We hebben nu gezien dat het allemaal goed is en dat er echt een kindje groeit in me, dus nu kunnen we wel even geduld hebben op een mooi plaatje bij ong 11 weken. Nu maar hopen dat ik geen bloedverlies meer krijg, want anders heb weer van die stressdagen....

liefs

Terug
Bovenaan