Bij ons was de eerste echo standaard inwendig en daarna (bij de volgende controle) gaan ze het uitwendig proberen. Mijn baarmoeder lag/ligt naar achter, is dat een beetje hetzelfde als wat jij hebt? Mijn placenta ligt ook voor, wat het er ook niet makkelijker op maakt.
De echo's van 7 a 8 en rond de 11 weken zijn bij mij allebei inwendig gedaan en de eerste echo uitwendig was rond de 15 weken, toen we hoorde wat het zou worden. Op diezelfde dag hebben ze voor het eerst met een dopler naar het hartje geluisterd. Met de 20 weken echo was er nog steeds een beetje moeilijk vanwege de voorliggende placenta en ben zelfs een keer terug geweest
Nu ben ik bijna 25 weken en voel ik onze baby meerdere keren per dag.
De echo's van 7 a 8 en rond de 11 weken zijn bij mij allebei inwendig gedaan en de eerste echo uitwendig was rond de 15 weken, toen we hoorde wat het zou worden. Op diezelfde dag hebben ze voor het eerst met een dopler naar het hartje geluisterd. Met de 20 weken echo was er nog steeds een beetje moeilijk vanwege de voorliggende placenta en ben zelfs een keer terug geweest
Nu ben ik bijna 25 weken en voel ik onze baby meerdere keren per dag.