Hartkloppingen bij huilend zoontje

Herkenbaar! Ik slaap standaard met ventilator aan op de hardste stand, anders hoor ik elk kreuntje en ben dan ook meteen wakker met hartkloppingen... dit werkt wel beter en hierdoor slaap ik diep
 
Hi,

Ik herken het ook! Dat komt omdat je net in slaap valt je zit net op 't randje van slapen.. En dan ineens hoor je in de verte je zoontje je word zo uit je slaap gerukt je lichaam moet ineens omschakelen van slaap naar ineens in aktie komen dit is echt normaal en logisch.. Eigenlijk ben je heel alert en dit is echt een moeder instinct.. Je komt in aktie voor je kind je bent gelijk alert.
Niks geks aan hoor.. Snap dat je er van schrikt 't is ook een heel raar gevoel.
 
Heel herkenbaar hoor! Ik slaap inmiddels met oordoppen maar zelfs dan voel ik die schok bij ieder kreuntje die hij maakt.

Afgelopen zomer, in t vakantiehuisje, lag mijn man snachts even wakker. Mijn zoontje kreunde minimaal in zn slaap (in een andere slaapkamer) en ik werd wakker. Mijn man vond het belachelijk. Hij schrok echt een beetje van hoe 'aan' ik sta. Ik kón daar toch niet wakker van worden. Ja wel. Van alles. Heel irritant.

Hij is nu ruim 17 maanden en huilt gemiddeld 3 x per nacht (in zn slaap). Dus t zijn gebroken nachten. Maar ik heb met de maanden wel geleerd weer verder te slapen en niet wakker te blijven liggen.

Maak je geen zorgen. Het wordt vast ooit beter. Die 10% van perfect vind ik wel een hele mooie!
 
Herkenbaar... 
Alle reacties hierboven ben ik het mee eens. Je staat constant 'aan'. ik zal niet kunnen zeggen of je er iets mee moet of niet, dat is aan jou. Maar de lacherige reacties om geen hulp te zoeken zijn wel een beetje gek...
als jij er last van hebt en het wordt steeds erger dan zeker hulp zoeken. 
 
Terug
Bovenaan