hartstikke bang

A

Anoniem

Guest
Met de zon verdween ook mijn hele positieve gevoel. Ik ben gewoon hartstikke bang dat ik nooit zwanger zal worden, en moeder van ons eigen kindje. Eind april gaan we voor het eerst naar de gynaecoloog en ik ben heel bang dat ik daarna een gesprek krijg waarin ze zeggen: We kunnen niks voor je doen. Of: het gaat heel moeilijk worden... of: Je kunt helemaal geen kinderen krijgen met dat lijf van jou.... Telkens als ik er vandaag aan dacht stonden de tranen in mijn ogen. Een beetje labiel dus...

sterkte meid...
hoop dat je je snel wat beter voelt...
en dat je POSITIEF nieuws krijgt...

heel veel succes...

liefs

Hee positief blijven hoor !!!!

Ze kunnen tegenwoordig zoveel op dat gebied daar moet je op hopen en jezelf niet gek maken hoor ..... daar heb je helemaal niets aan ik weet dat het makkelijk gezegt is maar ja tis dus wel zo .

En je zal echt moeder worden van je eigen kindje daar moet je in geloven anders word je idd gek en dat wil je niet dus kijk nog ff heel diep in die put en je vind daar echt nog een beetje hoop !!!!

Kop op het word misschien wel zwaar maar je moet het niet opgeven !!

Liefs Tamara

hey meisiej..

kom op he.. laat je niet vatten door dit *knuf*

positief blijven hoor.. gewoon ff lekker van je af jammeren en lekker huilen.. dat lucht meestal wel op.

ook voor jou komt er een tijd en net als wat ze hierboven al zeggen.. ze kunnen tegenwoordig zoveel..

komt vast wel goed..

al word het nog zo donker er schijnt altijd wel weer een straaltje licht in de duisternis..

liefs..

Heel veel sterkte meid. Dit gevoel gaat denk ik niet zomaar weg.
Hopelijk krijg je goed nieuws van de gyn en kun je het weer positief inzien.

Heey meis,

Wat een baaldag!!! En het weer is ook al triest! Ik hoop dat je gauw naar de gyn kan en dat hij je goed nieuws kan vertellen!

Maar blijf hoop houden meid!!!! Je word echt mama van een schat van een baby!! Een nichtje van mijn man kreeg te horen dat er niks aan te doen was en de maand erop was ze plotseling spontaan zwanger!!

Een dikke knuffel voor jou meid!!
Liefs ciomama

ooh meisje... wat een vervelend gedoe.. ik snap dat je er niet gelukkig van wordt.

2 jaar geleden had ik problemen met mijn menstruatie.. gyn vertelde dat het na een onderzoek (foto en bloed) het waarschijnlijk aan mijn eierstokken zou liggen.. ik helemaal in paniek.. kwam mijn moeder met het idee om naar een acupuncturist te gaan.. eerst had ik daar mijn twijfels bij.. maar het heeft echt geholpen.. werd er rustiger van.. ook van binnen was het beter.. moest namelijk 3 wk later weer in het zh verschijnen voor herhaling van de onderzoeken en nu was niets meer te zien.. waarschijnlijk had ik te veel hormonen nog...
Misschien wat om te doen??werd toen vergoed door mijn zorgverzekeraar..

Sterkte.

Dikke kus

Terug
Bovenaan