hartstikke bang

Meid,

Ik snap je angst!! Het is logisch dat je er nu ongerust over gaat worden. Maar probeer te bedenken dat je verdriet gaat hebben om zaken die nog niet aan de orde zijn. Probeer bij de dag te leven. En straks stap voor stap. De kans is groot dat jullie met een beetje hulp WEL zwanger raken!

Kop op!

Lieve Gien,

Ik ben het helemaal met Bloempje eens! Het is heel logische dat je daar bang voor bent maar lieverd, het is 2011!! Ze bieden zoveel kansen!

Mijn schoonzusje heeft hierdoor Maud gekregen! Nu loopt ze al, anders was ze er nooit geweest. Mijn schoonzusje had al een boekje in huis dat 'samen verder' heette..............en nu hebben ze een dochter gekregen met IUI!!!!!!!!!!

Jij krijgt je kindje en daar zal hard aan worden gewerkt maar dan met een beetje meer hulp!

xxxxxxxxxxxxxxxies

Hey lieve meis!

Maak je geen zorgen! Wij zijn ook naar de gyn gegaan en zittne nu volop in de onderzoeken. Ze zeggen echt niet snel dat het je nooit zal lukken!
Ze kunnen zoveel met kleine ingrepen en/of hormonen.
Bovendien lees ik al een paar weken op het 'als het langer duurt' forum dat ook daar weer meiden zwnager zijn geraakt die al 2 en zelfs bijna 3 jaar bezig zijn!

Zelf verlies ik ook wel eens het positieve gevoel (nu ruim anderhalf jaar bezig), dus ik weet goed hoe je je voelt. Probeer toch positief te blijven denken!

Probeer voor jezelf geen deadlines te stellen. Ik merkte dat ik steedsdacht van in juni ben ik zwanger... voor 2011 ben ik zwanger... Elke keer wee rdie teleurstelling.
Probeer er in te staan zo van, nu ongi, jammer maar op naar de volgende ronde.

Ik weet dat het moeite kost, maar sinds ik die knop heb omgezet, heb ik veel meer plezier in alles. incl. het klussen, haha!

Sterkte meid en blijf vooral je hart luchten hier!

Liefs Daisy

Naar de gyn gaan is gelukkig nog niet het einde van de wereld. Misschien heeft je lichaam een beetje hulp nodig. Er zijn maar weinig vrouwen die echt helemaal niet te helpen zijn hoor. Een jaar geleden zat ik nog volop aan de hormonen en nu heb ik een heerlijk kereltje. Houdt moed en het lijkt allemaal heel eng maar als je eenmaal in die malle molen zit, valt het allemaal best mee. En als je na een tijd je kindje vast houdt, is het allemaal meer dan waard!

Liefs Supertje (zwanger in ronde 19 en inmiddels bevallen)

Lieve meiden,

wat fijn, al die peptalks. Het gaat nu weer een stuk beter. Mijn moeder zegt dat je ook gelukkig moet kunnen zijn als je geen kinderen krijgt, en ik heb dat ook altijd gedacht. Maar nu snap ik wel hoe moeilijk dat kan zijn. Gelukkig zie ik op dit forum de een na de ander zwanger worden. Dat is echt heel leuk en hoopgevend!
Dank jullie wel!

Terug
Bovenaan