Hartstikke ZWANGER!!!!!!!!

Hey hallo,

En proficiat met je zwangerschap!!!
Ga er lekker ven genieten saampjes!!!
En hele fijne zwangerschap verders!!!

Liefs Sandy

Van harte gefeliciteerd marientje!!

Geniet lekker van ej zwangerschap ik moet nog ff afwachten of ik deze week wel of niet ongi moet worden. Hoop van niet!! Wil het zo graag!!!

Liefs Manon

Marientje,

Van harte gefeliciteerd en bedankt voor de glitters!!!
Ik hoop dat ik er heel veel gevangen heb.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes,
Angel

Marientje,

Van harte gefeliciteerd en bedankt voor de glitters!!!
Ik hoop dat ik er heel veel gevangen heb.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes,
Angel

Meid van harte proficiat met je zwangerschap en ga er fijn van genieten.

Sharine

He Marientje,

Super gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!!! Genieten!!!!!!!!!!!!!

Ik had even een vraagje aan je? Die nega testen van gisteren,was dat op je NOD dag???
Ik heb namelijk vandaag mijn NOD dag en heb net getest. Na 3 minuten nog steeds negatief, alleen na 5 minuten doemde er een tweede streepje op. Eigenlijk te laat dus, want na 3 minuten negatief mag je hem als negatief beschouwen.........
Ik weet nu dus niet hoe en wat, maar dacht dat je op je NOD dag positief zou moeten kunnen testen als dit zo was...
Ik was dus benieuwd of vandaag de dag na jou NOD was.
Misschien test ik morgen nog een keer. Ik hoop dat ik me dan bij jou mag aansluiten voor de juni mama's.
Ik vind het zo spannend!!

Ik hoop dat je het nog snapt.
Gr.; Pippie (forum wiebelmeiden)

Heey gefeliciteerd. Kei goed meid ga er lekker van genieten!! Spannend hoor.

Groetjes Desiree 13w6d

Hey Pippie!

Ik heb vanmorgen pas positief getest met clearblue, en dit is de dag NA mijn nod. Vanmiddag heb ik een kruidvattest gehaald omdat ik het ook op een 'normale' test wilde zien. Nu was het streepje weer vaag. Ik ga ervan uit dat een streep een streep is, en dat ik dus zwanger ben. Morgen test ik voor de zekerheid weer, met een CB digitale test. Dan is mijn man ook thuis en kan hij het ook met zijn eigen ogen zien. (Moet ie niet ineens negatief zijn natuurlijk.... oeps...)
Maar na een hele regelmatige  cyclus van 28 dagen en nu dus al 2 dagen overtijd twijfel ik eigenlijk al niet echt meer! Hoop alleen dat we de beruchte 12 weken doorkomen... Maakt me  soms best onzeker dat het ook nog gewoon mis kan gaan.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent zeg! Dan zie ik je op het juni2008-forum...  

Groetjes,
Marientje  

Terug
Bovenaan