Hartvormige baarmoeder... wie nog meer??

Hier ook iemand met een hartvormige baarmoeder. Bij mij zagen ze dat pas tijdens de keizersnede. Al vanaf begin af aan lag meneer in een stuit omdat hij op die manier simpelweg de meeste ruimte had.

[quote quote=10195495]Hier ook iemand met een hartvormige baarmoeder. Bij mij zagen ze dat pas tijdens de keizersnede. Al vanaf begin af aan lag meneer in een stuit omdat hij op die manier simpelweg de meeste ruimte had.[/quote]
Ik heb ook een hartvormige baarmoeder. Nouja ik heb letterlijk bijna alles wat abnormaal is is uit vruchtbaarheidsonderzoek gebleken. Dus wel erg hoopvol om te horen dat je zwanger bent geworden.

Hier bleef de buikpijn na menstruatie aanhouden. Daarvoor naar de huisarts geweest en met spoed de volgende dag een echo laten maken. Uit de echo blijkt mogelijk een afwijking aan de vorm van de baarmoeder. Kan dit zijn waar jullie het over hebben met hartvormig? Ik heb nu een doorverwijzing naar de gynaecoloog, maar helaas 6 weken wachttijd.. ondertussen blijf ik een zeurderige pijn houden met af en toe vlagen met heftige krampen die een paar uur duren. Klinkt dit voor iemand herkenbaar?
Volgens huisarts moet ik me maar niet te druk maken en 3 maal daags 2 paracetamol nemen om een spiegel op te bouwen. Voor mij voelt dit erg tegenstrijdig want ik vind dat mijn lichaam niet voor niks een pijnsignaal afgeeft. En dan moet ik deze maar onderdrukken met paracetamol??

Dag,  ik heb ook een vraag over alleen een hartvormige baarmoeder. Ze zijn tijdens onderzoeken dat het een schot was. Nu blijkt het dus een hartvormige baarmoeder te zijn en dat is heel normaal volgens de gynocoloog. Ik heb een miskraam gehad 1 zoon na 7 dagen overleden  door een (hartafwijking) hier is ook nooit eerlijk over gesproken en heb een baby verloren net een dag voor ik ging bevallen. Overleden in mijn buik. Niemand in mij zeggen van hoe of wat. Nu kwamen ze dus over een vlees boom dat zat er tijdens de onderzoek niet meer. Het was een schot in de baarmoeder. Nu weer een afspraak gehad en nu was het ook geen schot maar een hartvormige baarmoeder. Dat was heel wat anders zijden ze en heel normaal.Snap er niets meer van wat moet ik ermee heb nog steeds klachten bloedverlies tijdens de pil en veel pijn in onderbuik en rug.daarom ging ik maar de gynocoloog en krijg allerlei verhalen. Waar ik nu niets meer van begrijp. Heeft iemand verstand van een hartvormige baarmoeder. Wat houd en in en is het erfelijk want ik heb een dochtertje. 
Ik hoor het graag 
Groetjes Miranda Dijkhuis

Dag,  ik heb ook een vraag over alleen een hartvormige baarmoeder. Ze zijn tijdens onderzoeken dat het een schot was. Nu blijkt het dus een hartvormige baarmoeder te zijn en dat is heel normaal volgens de gynocoloog. Ik heb een miskraam gehad 1 zoon na 7 dagen overleden  door een (hartafwijking) hier is ook nooit eerlijk over gesproken en heb een baby verloren net een dag voor ik ging bevallen. Overleden in mijn buik. Niemand in mij zeggen van hoe of wat. Nu kwamen ze dus over een vlees boom dat zat er tijdens de onderzoek niet meer. Het was een schot in de baarmoeder. Nu weer een afspraak gehad en nu was het ook geen schot maar een hartvormige baarmoeder. Dat was heel wat anders zijden ze en heel normaal.Snap er niets meer van wat moet ik ermee heb nog steeds klachten bloedverlies tijdens de pil en veel pijn in onderbuik en rug.daarom ging ik maar de gynocoloog en krijg allerlei verhalen. Waar ik nu niets meer van begrijp. Heeft iemand verstand van een hartvormige baarmoeder. Wat houd en in en is het erfelijk want ik heb een dochtertje. 
Ik hoor het graag 
Groetjes Miranda Dijkhuis

Dag,  ik heb ook een vraag over alleen een hartvormige baarmoeder. Ze zijn tijdens onderzoeken dat het een schot was. Nu blijkt het dus een hartvormige baarmoeder te zijn en dat is heel normaal volgens de gynocoloog. Ik heb een miskraam gehad 1 zoon na 7 dagen overleden  door een (hartafwijking) hier is ook nooit eerlijk over gesproken en heb een baby verloren net een dag voor ik ging bevallen. Overleden in mijn buik. Niemand in mij zeggen van hoe of wat. Nu kwamen ze dus over een vlees boom dat zat er tijdens de onderzoek niet meer. Het was een schot in de baarmoeder. Nu weer een afspraak gehad en nu was het ook geen schot maar een hartvormige baarmoeder. Dat was heel wat anders zijden ze en heel normaal.Snap er niets meer van wat moet ik ermee heb nog steeds klachten bloedverlies tijdens de pil en veel pijn in onderbuik en rug.daarom ging ik maar de gynocoloog en krijg allerlei verhalen. Waar ik nu niets meer van begrijp. Heeft iemand verstand van een hartvormige baarmoeder. Wat houd en in en is het erfelijk want ik heb een dochtertje. Ik hoor het graag Groetjes Miranda Dijkhuis

Ik had een soort T vormige baarmoeder. Dit zagen ze tijdens de hysteroscopie.  Hier heb ik vorige maand een operatieve hysteroscopie voor gehad en toen is de vorm bijgewerkt. 
Is dat geen optie? Bij hsg zien ze alleen de eileiders. Bij hysteroscopie zien Ze de baarmoeder. 

Terug
Bovenaan