A ANONYMOUS_USERNAME mrt 12, 2012 #10 Heel veel sterkte voor jou en je familie. Hopelijk gaat het je moeder lukken om deze strijd te winnen.
Heel veel sterkte voor jou en je familie. Hopelijk gaat het je moeder lukken om deze strijd te winnen.
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 12, 2012 #11 ooh meid, wat erg om meet te moeten maken.. Ik wens je heel veel kracht toe.. probeer ook even te genieten van jullie kindjes.. Dikke kus
ooh meid, wat erg om meet te moeten maken.. Ik wens je heel veel kracht toe.. probeer ook even te genieten van jullie kindjes.. Dikke kus
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 12, 2012 #12 jeetje wat een verhaal. Ik weet ook even niet wat ik moet zeggen! Heel veel sterkte in ieder geval en hopelijk blijf het stabiel en komt ze weer lekker terug bij jullie!
jeetje wat een verhaal. Ik weet ook even niet wat ik moet zeggen! Heel veel sterkte in ieder geval en hopelijk blijf het stabiel en komt ze weer lekker terug bij jullie!
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 12, 2012 #13 Heel veel sterkte en kracht samen. Een novembermama die soms meeleest.
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 13, 2012 #14 Jeetje meid, dit is wel even heel heftig, had al wel begrepen dat het niet zo ging als dat de bedoeling was. Heel veel sterkte en beterschap gewenst.
Jeetje meid, dit is wel even heel heftig, had al wel begrepen dat het niet zo ging als dat de bedoeling was. Heel veel sterkte en beterschap gewenst.
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 16, 2012 #15 Meid wat heftig zeg!!! Heel veel sterkte!!!! Veel liefs ciomama