Hazenslaapjes

Veel is al gezegd, maar ik wilde je nog even wijzen op het artikel "korte slaapjes" op www.inbakeren.nl
Daarin staat de slaapcyclus van baby's uitgelegd, en ook wat zo'n beetje normaal is qua slapen (al is daar heel moeilijk iets over te zeggen volgens mij).

Het heeft mij heel veel duidelijkheid gegeven!

Groeten,

N.
(kan overigens inbakeren echt aanbevelen: wij hebben onze zoon Lennard ingebakerd vanaf dag 3 tot week 10, omdat hij feitelijk NIET sliep, en het heeft fantastisch gewerkt... hij slaapt nu prima!)
 
bij mijn dochter nu 5 maanden heeft ostheopathie geholpen .ze kan soms wel 3 uur achterelkaar slapen en daarvoor was het als ik geluk heb een uur, maar vaak 15 minuten of een half uur
 
Hoi ayse
Wat is dat precies en wat gebeurt er dan?? Wie heeft jou dat aanbevolen?? Ik vind het nl. zo moeilijk ant vandaag ook weer, steeds eventjes een half uur maar dan is ze wel dreinerig en gisteren heeft ze van half 1 tot 3 uur geslapen en dan is ze erg vrolijk. Gaat het slapen 's nachts dan ook beter???
 
mijn zoontje is ook 13w en slaapt overdag heel kort, ook maar max een uurtje. Hij slaapt 'snachts wel weer lekker lang. Ik heb overdag van alles geprobeerd (ik wilde niet inbakeren) en uiteindelijk heb ik me er bij neergelegd omdat hij ;s nachts in elk geval goed slaapt en verder tevreden en vrolijk is.
 
Hoi mijn zoontje sliep ook zo kort en was daarna dan erg jengelig. Vaste tijden heeft bij mij heel erg geholpen (duurt wel een paar weken voordat het een vast ritme is) maar nu op vaste tijden ze bed in en hij slaapt heerlijk een ruim uur achter elkaar door.

succes
 
Terug
Bovenaan