Hcg gehalte en eventuele 2 ling miskraam

<p>Hoi, </p><p>Vandaag na vorige week een positieve test, waarop stond 2-3 weken, weer flink aan het bloeden, begon met "roze" bloed en nu is het een soort zee van bloed. </p><p>Gebeld met de VK. Maandag worden we terug gebeld om de echo te vervroegen van 22/5 naar zo'n 1,5 week eerder. </p><p>Nu is de verwachting, aangezien ik nog steeds erg pijnlijke borsten heb, mijn HCG blijkbaar heel hoog was vorige week dinsdag. Dat ik in verwachting ben van een 2-ling en dat er misschien 1 miskraam bij zit. </p><p>Ik heb hier nog nooit op deze manier van gehoord, kan dit? Zo ja, kan het dan ook zo zijn, als je 1 kindje van de 2-ling verliest, dat erna je HCG gehalte zakt en dat je dan dus minder ver zwanger blijkt te zijn? </p><p> </p><p>Heb ongeveer 1,5 maand geleden ook al en miskraam gehad. Dus ben eerlijk gezegd, wel heel erg in spanning. </p><p> </p><p>#bang #onzeker #vragen</p><p> </p>
 
Mocht je zwanger zijn van een tweeling, dan kun je er idd 1 verliezen. Dan kan gepaard gaan met bloed, maar dat hoeft niet. In Nederland wordt je hcg niet zomaar vergeten. Qua duidelijkheid in testen of symptomen merkte ik geen verschil tussen onze tweeling of eenling.
 
Herkenbaar. Geen idee hoe het met Hcg zit maar de rest van je verhaal komt mij erg bekend voor. Nu 28 weken zwanger van een eenling terwijl dit als tweeling is begonnen.
 
Mijn zwangerschap begon als een tweeling zwangerschap. Bij 13 weken bleek 1 kindje niet meer te leven, dit is al die tijd blijven zitten, geen bloed verlies gehad. Mijn hcg is nooit bepaald. Uiteindelijk met 37 wekem bevallen van een gezonde dochter!
 
Terug
Bovenaan