hcg hormoon>studie

Bij mijn eerste zwangerschap duurde het 8 weken voordat ik een positieve test had. Bij nummer 2 had ik een dag voor dat ik ongesteld moest worden een positief resultaat. Bij nummer 3 had ik 3 dagen voor mijn verwachte menstruatie een positieve uitslag.
 
Mijn eerste test deed ik op de dag dat ik ongi moest worden om 4.00 uur.
bij lamplicht geen streep te zien.
De tweede deed ik 2 dgn later om 6.00 uur en daar was een vage streep.
De derde was s middags om 14,30 uur en daar was duidelijk een mooi streep!

De eerste 2 had ik van huismerk apotheek,de derde van huismerk trekpkleister.

Toen we alle drie de testen na de laatste test erbij pakten zagen we bij daglicht ook al bij de eerste test een vage streep.

Ben nu 22 wkn zwanger
 
Ik had een hele onregelmatige cyclus en heb daarom pas op dag 40 van de cyclys getest en deze was licht positief. Voor de zekerheid een ander merk gehaald en een uurtje later nog eens getest, ook deze was licht positief. Bij de echo bleek dat ik rond dag 14 van de cyclus zwanger ben geraakt, dus ik was toch echt al 12 dagen over tijd toen ik de test uitvoerde (in de avonduren uitgevoerd).

Ben inmiddels 15 weken :)

groetjes, Jane
 
hoi,
ik heb op de dag dat ik ongesteld moest worden getest en die was positief en het klopte ook.de test was van clear blue de gewone niet de digitale.we waren sinds mei bezig en in november ben ik zwanger geraakt en iedere maand die teleurstelling deed me niet goed. ik vond het erg beangstigend want wie weet kon ik wel geen kinderen krijgen maar de dokter zei dat je pas na een jaar proberen getest wordt op onvruchtbaarheid. nou ik vind een jaar erg lang hoor.

veel succes met je studie verder
groetjes bianca
 
Hoi,

Vraag 1,
Eerste zwangerschap: getest na 4 dagen overtijd-> positief
Helaas is dit geeindigt in een bbz.
Tweede zwangerschap: getest na 1 dag overtijd-> positief
Nu 10 week en 1 dag zwanger.

Beide keren merk: huismerk apotheek

Met vraag 2 heb ik geen ervaring.

Succes met je opleiding!
Liefs Dana
 
Vraag 1:
Ik heb getest een dag voordat ik ongesteld moest worden. Ik had alle verschijnselen en ik was gigantisch bang dat ik zwanger was.
Het was duidelijk positief.
Nu ben ik er wel blij mee en ik zie de geboorte met vreugde tegemoed van mn kleine meid!
Met vraag 2 heb ik geen ervaring.

Groetjes Melissa (19) nu 21 weken
 
Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie reactie en ik hoop dat er nog meer reacties bijkomen.
Succes verder met jullie zwangerschap en geniet er van.
Groeten,student
 
Terug
Bovenaan