he bah.... cb

Gadver, vanmiddag moet ik naar t cb met mijn meisje voor de eerste prikjes. Ik heb zo'n hekel gekregen aan t cb dat ik er met tegenzin heen ga. Ze hebben altijd wel wat te mekkeren of ze missen van alles (bij mijn zoon hebben ze 3 dingen over t hoofd gezien) dus ik ga alleen nog voor de prikjes. Ik heb de afspraak met mijn ha dat ik bij hem kom als er wat is en dat ik voor de prikjes naar t cb ga omdat t anders zo'n gedoe werd als ik t bij hem wilde laten doen al was dat wel mogelijk. Dus ik ben benieuwd of ze nog wat te zeuren hebben ( ze zal wel te hard groeien ofzo). Mijn ha noemt t dan ook het consternatiebureau haha.

xx

Wij hebben dus een heel gezellig team bij het cb. Geen gemekker, kom er net vandaan, weer wat handige tips gehad nu de kleine probeert een ander ritme te krijgen.
Succes vanmiddag, wat ze ook zeggen, ene oor in, andere oor uit ;)

Ik vind nooit zo erg!maar hier zijn ze dan ook vrij makkelijk en hebben niet zo snel commentaar...ze zeggen hier:ieder kindje zijn eigen groeicurve of ontwikkeling,ben daar wel blij mee....moet zeggen dat ik ook niet alles zeg hoor.heb nu 3 kids en dan doe je toch hoe je zelf het makelijkst vind....ze kunnen mij alleen advies geven,en kijk dan zelf of ik er wat mee doet.
maar vind in begin altijd wel een gedoe hoor,slapen ze bv net en dan weer uitkleden enzo,best zielig soms

liefs jootje

Hoi,

Ik ben van het mama-maart 2011 forum, ook hier hebben we een VRESELIJK cb!
Het hele dorp heeft het erover.
Ik heb er met de oudste(nu 5) dan ook HEEL veel trubbels gehad het was gewoon nooit goed en werd vreselijk gekleineerd!
Ik ben er met de jongste (1) nog een paar keer geweest maar na weer gezeur en ge-emmer ben ik overgestapt naar een cb een dorp verderop!
Nou meid wat een verademing wat is het gezellig daar!
Een leuk team, lief voor de kindjes en vooral het motto voel jij je goed voelt je kindje zich ook goed!
En tuurlijk moeten ze "kunstjes" doen maar het gaat zo leuk zo speels....
Ik ga er nu niet meer met tegenzin heen......
Maar ik zeg ook niet alles hoor dat moet ik wel zeggen heb ik ook wel geleerd van de 1ste!
Meid kijk of die mogelijkheid er is.....want ook al ga je alleen voor de prikken.... tis toch fijner als het een beetje prettig aanvoelt je kleine voelt dit toch aan!
Sucses straks met de prikjes!

gr Louise

Bah!! Lijkt me super naar als je CB stom is. Wij hadden er ook geen verwachtingen van omdat het huisbezoek echt te belachelijk voor woorden was. Wat heb ik me lopen irriteren aan dat mens. En ze had op een geven moment ook goed door dat ik het niet met haar eens was en dat ik ook echt niet te wachten zat op haar advies.
Eerste bezoek daar was een heel stuk beter. Lieve verpleegkundige en arts. Geen gedoe en geen gezeur. Hele zachte mensen. Volgende keer krijgen we wel iemand anders dus ben benieuwd of het dan nog zo is.

In ieder geval sterkte. Prikjes zijn al niet leuk en dan is het helemaal irritant als er domme mensen zijn. Ene oor in .... andere oor uit!!
Liefs

pfff wij hadden een arts uit het jaar 0 !!!!!!!!!!! wat een doos zeg !! Ze stelde zich niet eens voor en het leek of wij chinees praatten ofzo, want ze keek ons zo vaag aan iedere keer... en gaf andere antwoorden dan de vragen die we vroegen..
daarbij moest heeeeeeeeeeel lang zoeken naar de letters op het toestenbord toen ze een verhaaltje in de computer wilden zetten... dat duurde zo lang 1! Alsof ze nog nooit een pc heeft gezien..

Daarbij had ze eerst haar handen gewassen en vervolgens van alles gedaan en toen ging ze met een blote vinger in de mond van Jari... baah !!! waarom was je je handen dan niet nog een keer of gebruik je handschoenen !!! Ik zit zelf al amper in de mond van die kleine, en dan een vreemde.. vind ik niet echt fijn (hij was de dag erna nog ziek ook !! nou ja zal wel toeval zijn).

Verder is de wijkverpleegkundige ook niet van deze tijd.. daar zit ook een steekje los.. die keek ons ook al zo dom aan........ nou ja het enige wat ze kunnen is meten en wegen en oja prikken..

mocht er wat zijn zoek ik het zelf eerst wel op op internet en als ik het niet vertrouw ga ik naar de HA.

oja ze had nog wel commentaar dat we vegetarisch zijn............. dat zou ze dan wel even extra in de gaten moeten houden..

nou ja zolang het maar goed gaat met die kleine :)

gelukkig heb ik hele fijne ervaringen, ik ben al wel 10 jaar bij dezelfde cb en inmiddels verhuisd maar rij nog steeds naar mijn oude cb, lekker vertrouwd en bekend, super wijkverp. Jullie zullen wel denken jij weet het inmiddels wel, maar ieder kind is anders dus ook weer fijn om tips tekrijgen en er veranderd zoveel door de jaren heen, maar ik vindhet ook leuk om de groeicurves bij tehouden en kijken hoe ze groeien tenopzichte van de andere kids.

groetjes

Ow het gaat hier ook zeker het ene oor in en t andere uit maar ik snap niet dat ze niet gewoon naar t kind op zich kijken. Elk kind ontwikkeld zich weer anders en ik snap best dat ze een richtlijn aan moeten houden maar er is geen enkel kind gemiddeld maar goed dat wil er daar niet in. Een ander cb ga ik ook niet zoeken, vind t wel best zo. Zolang ze de prikken maar krijgt is t goed en als ik iets niet vertrouw trek ik wel aan de bel bij de ha.

xx

Terug
Bovenaan