he bah.... cb

@ Lieloe...pardon commentaar omdat jullie vegetarisch zijn!! Hmm dan heb ik nog wel wat leuke artikeltjes voor deze mevrouw dat dit juist erg gezond is en dat je als mens of kind zijnde geen vlees nodig hebt.... Ja ja hier nog een vegetarier. En wat moet ze nu dan extra in de gaten houden? Of je borstvoeding goed genoeg is of???

Vage mensen toch van het CB. Je zou verwachten dat je bij zulke mensen je op je gemak voelt en dat ze normaal doen. Ik weet niet wat het is met de zorg van tegenwoordig maar ik word er in en in triest van!! En ik ben zelf maatschappelijk werkster...schaam me soms voor mijn beroepsgroep..echt :S

Liefs!

Hier wisselt het enorm met het cb. Maar ik dan ook nog maar 2x dezelfde arts of wijkvepl. gehad haha. Bij Brigitte deden ze altijd moeilijk, ze dronk teveel, ze deed dit niet goed, ze moest dit of dat. Nu bij Luana is er een nieuw team en dit zijn leuke mensen! ben vanmorgen geweest voor de eerste prikjes en het ging goed! Ze sliep net dus de verpl. maakte haar niet wakker voor de ''kunstjes''! Luana zit net onder het gemiddelde, maar heeft een groeit wel goed. Hier kijken ze ook naar ieder kind is anders.

Maar succes vanmiddag meid!! Niks aan hoor, maar ja liever nu even pijn dan straks erg ziek!!

Liefs ciomama

Heb (nog) geen negatieve ervaringen. Worden nog elke week gebeld door onze verpleegkundige, om te horen hoe het gaat (ook doordat we erg onzeker waren en postnataal ik wat aan het ontwikkelen was, heeft de kraamzorg en VK dit aangegeven aan ze)
Ook de arts is erg pittig, alleen wel een met geite wolle sokken haha. Maar een luisterd oor en erg aardig.
We wachten het verder wel af

x yvonne

hier zijn ze opzich niet onaardig maar laat het ook het ene oor ingaan en het andere uit. word er soms ook simpel van en heb er ook een schurfthekel aan. vind alds ze kleiner zjn gaat het wel maar zie met mijn zoon die is 3 nou soms word ker gek van, moet hij dat klotebrilletje op om te kijken of de ogen goed zijn, doetie net.. man wat een ellende. moet hier dan ook weer voor terug komen.. staan je dan aan te kjken of je je kind niet opvoed.. gezeur.. pfff

Ik heb ook niet zoveel met het cb. Het gaat het ene oor in en het andere oor uit.
Ik was er vandaag, moest een formulier invullen om te kijken of ik een postnatale depressie aan het ontwikkelen ben.. zegt de arts tegen mij: O ik zie aan het formulier dat het goed met je gaat.. Iedereen kan dat invullen als dat het goed met je gaat, je komt er volgens mij pas achter door naar iemand te kijken en met iemand te spreken.
Ik voel me wel echt helemaal goed dus ben daar niet zo bang voor. Maar niet alles gaat via papieren en gemiddeldes. Kinderen groeien niet volgens een boekje, iedereen is anders.

Terug
Bovenaan