he bah!

bah bah bah...ik ben het echt even zat. ik had vd week al een topic gemaakt over het slapen overdag. en ook vandaag is het niks...in bed niet, in de wagen niet..nergens. ik snap het gewoon niet!! hij moet toch een keer moe worden?
huilen helpt niet...oppakken helpt alleen en dan bij mij slapen, maar ook maar even.
nu ligt hij even in bed, maar ik voel me gewoon opgevokt, omdat ik weet dat hij elk moment wakker kan worden. ook hoor ik overal een huiltje in...een auto...de tv...noem het maar op.
ik heb gewoon stress ervan...bah bah...
ik moest even van me af zeuren hoor!

Ik ken het meid.. Hier ook.. Mijn zoontje krijgt rond 7u de fles en slaapt dan tot 10u 2x een half uurtje met tussendoor huiltje, stil, huiltje, stil etc.
Rond 11u fles en dan rond 12u in de wandelwagen en dan valt hij na paar minuten in slaap en loop ik een uurtje later naar het dorp waar hij in ieder geval tot 15u rustig in de wagen ligt zonder prikkels. Vaak wordt hij rond 14u wakker.. Dan flesje rond 15u en dan is hij vaak wakker/huilerig tot de volgende voeding van 19.00u. Daarna slaapt hij tot 7u de volgende ochtend met een voeding van 22.30u tussendoor!

Ik leef met je mee..

Hier ook.. Ben er gewoon moe van...een uur bezig voor twintig minuten slaap ongeveer..maar heb hem niet bij mij laten slapen...
Gvolg oververmoeide jongen

Zucht ik kan me er iets bij voorstellen. Mijn man is tot nu toe thuis geweest en konden we de zorg (lees rondlopen met die kleine) een beetje delen, maar nu is hij aan het werk in het buitenland voor een paar weken. En kan ik dus in mijn eentje kilometers maken in de huiskamer. Ik kom nergens anders meer aan toe dan voeden en pogingen om haar in slaap te krijgen.In die korte slaapjes die ze dan doet, kan ik dan eindelijk eens even douchen, eten of naar de wc! No more time for me...

en als je je kind even laat huilen zodat hij/zij er zelf ook moeier van word? Is niet leuk om te doen maar bij sommige baby's helpt dat wel om nog even wat slaap te krijgen.

en het lullige is, dat ik ernaar uitkijk dat het 1900 uur word, want dan slaapt hij...ik voel me er dan nog schuldig over ook!
hij ligt nu nog te slapen en we hebben een goede nacht gehad. en ik begin gewoon weer vol goede moed! eens kijken wat de dag ons brengt.

ben wel blij dat ik dus echt niet de enige ben. ik kreeg al het gevoel dat ik wat verkeerd deed. maar als er meer zijn, dan kan dat niet het geval zijn.

Hihi, ik kijk soms ook uit naar de avonduren, maar probeer ook te genieten meid! Ik weet dat dat moeilijk kan zijn, want dat kreeg ik ook altijd te horen en genieten zat er voor mij soms niet meer bij omdat ik werkelijk nergens aan toe kom!

Ik kijk soms uit naar het voorjaar.. Dan is hij ruim 6 maanden, krijgt hij fruit en groente en zal het allemaal wat makkelijker gaan..

Cinderella: Ik had hem gisteren om 17.30u in de box gelegd met de baby cd aan en hij werd er heel rustig van!

Terug
Bovenaan