He he!!! Jasmijn kruipt!!

A

Anoniem

Guest
JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze kruipt.
Vandaag is ze 13 maanden en gisteravond kroop ze opeens!!!!!
....onze slome duikelaar..........
Wat kan een moeder trots zijn zeg!!!!!
Moest het even delen!!

Hier een foto van Jasmijn in actie (gelokt met een koekje)

Liefs Trudi

Hey Trudi

Hoera!
Gefeliciteerd!
Goed zo Jasmijn, en nu gauw allemaal leuke ondeugende dingen doen en dan te snel voor je mama zijn...

Wel jammer hè Trudi, dat je haar nu niet meer even ergens neer kunt zetten en dan |(bij wijze van) een boodschap kunt gaan halen

Veel kruipplezier!

Liefs Monica

hahahahah Superrrrrrrrrr Ja dan ben je zeker trots op je kleine, Zoe kruipt ook sinds vorrige week!!!
Helemaal geweldig ze kunnen nu overal komen....

Liefs Kim

Hey Kim,

Ik moet me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar ik vind het zo'n  schattige foto van Zoe ik dacht; die is nog veel leuker zonder die rode ogen .
Ik kon het dus niet laten om dat even voor je te fixen!

Liefs Trudi

Ps. Jij ook nog gefeliciteerd met het feit dat ze kruipt!!

@Monica: Jasmijn is nog zoooooooooooooooooo langzaam met kruipen dat ik haar gerust nog zo maar ergens neer kan zetten...... hahaha voordat ze 4 meter verder is kan ik bij wijze van spreke de was boven gaan ophangen

Wacht maar af, voordat je het weet is ze niet meer bij te houden.
Fijn dat ze nu kruipt, het was toch een "hot item" bij het cb. De dochter van een vriendin kroop trouwens ook pas met 13 maanden en liep vervolgens los met 16 maanden, je weet maar nooit!!!!

Jippie!!!! Enne nu is ze nog traag, maar over een week is ze snel hoor, let maar op!
Veel plezier met genieten en dingen bij haar weg houden hihi.

Liefs Reneke

Hallo Trudi

Wat tof dat ze het nou doet . Als ze eenmaal de smaak te pakken hebben kan je lol op.hihihihi. Ik moet zeggen op het cb zeuren ze nog weleens ieder op zijn tijd.
groetjes lisette

Terug
Bovenaan