He he!!! Jasmijn kruipt!!

Hoi Trudi, ik kan de foto niet vinden maar hoe verbeter je die rode ogen??? Vind het zo jammer dat op héél veel foto's te zien....
Liefs Kim

Hey Kim,

Ja ik zie dat de foto nu weg is. Dat komt omdat ik hem op de site van Jasmijn heb gezet om hem hierheen te plakken. Ik heb hem ook weer van de site afgehaald natuurlijk, maar dat betekend dus dat je hem hier ook niet meer ziet.
Ik heb een speciaal programma op de pc om o.a. rode ogen te verwijderen. Het heet: Adobe Photoshop Album Starter Edition 3.0. Maar je hebt een hoop verschillende.
Ik zou je de foto van Zoe kunnen mailen.
Als je mij even een mailtje stuurt dan mail ik je de foto (als je dat wilt natuurlijk)
Mijn mailadres is: apfelstrudi@yahoo.co.uk

Liefs Trudi

hey trudi

wat fijn dat ze nu kruipt!
ja he, je kan dan zooo trots zijn :D

hihihi jaja nu kan je alle kastdeurtjes op slot gaan doen :D
en traphekjes plaatsen enzo.
(zal t maar niet hebben over de hele tijd nee roepen :p)

heel veel plezier ermee.

liefs, do

p.s. weet je wat nu heel erg leuk is? tegen over jasmijn gaan zitten en dan een balletje naar haar toe rollen (en af en toe net naast haar) dan gaat ze die bal pakken.
na een tijdje gooit ze hem weg en gaat ze er zelf achteraan kruipen om hem te pakken.
echt waar, je kan je lach niet meer in houden :D
of als ze gaat kruipen zeggen :mama gaat je pakken hoor! en dan zelf op je knien erachteraan kruipen hihihihihi.
have fun!!!! succes gegarandeerd hihihi

Hoi Trudi,

wat leuk dat Jasmijn kruipen heeft ontdekt, Eva neemt er nog even de tijd voor.........

Ze schuift op haar billen de kamer door en soms probeert ze in de kruip houding te gaan zitten, we wachten maar rustig af.
Ik hoop dat ze er om het consultatie buro ook zo over denken, ik zie fysiotherapie helemaal niet zitten. Als Eva gaat kruipen heeft ze daar geen fysiotherapie voor nodig en sommige kinderen slaan het kruipen nu eenmaal over, daar valt dan  weining aan te doen.

groetjes Marieke

Terug
Bovenaan