he meiden ben ik weer na een tijdje niet aan wezaig te zijn

he mama van sharon.
ja ik ben er ook nog steeds jammer genoeg.
ik heb afgelopen donderdag mijn 1 ste punctie gehad voor ivf en als het goed is zondag terugplaatsing..
alle iui 7 in totaal geneen gepakt en de rede ????
dus we hoppen op dit nu. ik had wel 12 eitjes maar hoe en wat horen we zondag pas dus nog eventjes spannend, morgen kunnen we belle of we kunnen en mogen komen zondag.

bij mij ligt me baarmoeder wat naar achteren en me dochtertje is spontaan gekomen dus het kan altijd.....

hou moed en probeer te genieten.

xxxxxxx natas

o meis, das balen zeg, naja hopen dat het lukt, ik kan even nu niet genieten heb soort ruzie met me broer en schoonzus zijn heel erg teleurgesteld in me, aangezien dat zij al 2 jaar bezig zijn en nu de eerste insiminatie heeft gehad en niet gelukt is, en ik vrolijk vertelde dat ik zwanger ben, zeker waar haar zus bij was , en ik dus niet aan hun gedacht hebben. baal als een stekker kan wel voor me kop slaan, ging niet zo zeer dat ik zwanger ben maar meer op de manier , dat ik egoistisch ben end at ik niet aan hun denk en dat ik hun niks gun, zo kwam het over, maar gun het allermeest.

gr

he meid.
ja dat is balen, maar in je blijschap moeten ze toch ook begrijpen dat je dat eventjes was vergeten..
maar dat je ook heel erg met hun meeleeft toch!!
probeer het eventejs van je af tezetten, en probeer over een paar dgn dit uittepraten met ze.
maar ga wel genieten dat jij zwanger bent. je heb er ook genoeg voor moeten doen...

ik mag morgen terug komen voor insiminatie, dus nog erg spannend voor mij...

xxxxx natas

he meis, nou ben benieuwd voor je hoop dat het lukt, ik gun het iedereen, ook zelfs me broer en me schoonzus. ommdat zij tegen de 40 loopt en vaak klaplongen heeft, dus ja hun gun ik het echt.

maja nu ben ik er over heen alleen me man is ontzettend kwaad.

Terug
Bovenaan