He Wondernetje!

A

Anoniem

Guest
He Annet!

Goed geslapen hoop ik!!! Ikke uiteindelijk wel, maar mijn ventje was nog later thuis dan verwacht, groot ongeluk gebeurt iets voor hem.... was ff schrikken maar hij is veilig thuis gekomen!!!

Nou het gaat nog steeds allemaal goed!!! Temperatuur was 37,3 vanochtend, voor mij echt hoog, dus dit is de 15e dag dat ik hoge temperatuur heb. Heb ergens gelezen als je 14 dagen hoge temp. hebt dat je zwanger kunt zijn... Maar ik hoop maar niet te veel want dan valt het straks weer veel te veel tegen.... Maar heb me gister dus echt onterrecht zorgen gemaakt en gesnauwd 's ochtends tegen mijn vriendje ... sneu, maar maak het nog wel goed!!!

Fijn weekend en wie weet tot lees!! Oh hij is weer terug van boodschapjes doen, snel tafel verder opdekken!!

liefs S

Hee hee

Daar was ik weer.
Ik heb heerlijk geslapen en me zelfs een beetje verslapen. We zouden er een rustige ochtend van maken en dan gaan shoppen voor een bankstel, maar het werd even snel douchen en toen gauw weg. Nu nog even een uurtje vrij, en dan moet ik gaan koken want mijn ouders eten hier vanavond.

Ik ging net vol spanning kijken hoe het met je gaat, en ben dan ook blij dat het nog steeds goed lijkt te gaan. Wel fijn om ook aan een ander te denken. Dan ben je niet steeds met je eigen buik bezig.....
Waarom had jij eigenlijk gesnauwd tegen je arme mannetje??? Had je gister niet gemeld hoor!! Foei, haha.

Nou goed, hou me op de hoogte. Ik heb morgen of overmorgen mijn ei, dus wij moeten nog even wachten. Op naar 14 augustus!!!!

Veel liefs Annet

Hela!!

Nou ik net heel bericht getypt werd ik er weer eens afgegooid... daar word ik echt niet goed van he.... blehhhhh

Maar goed voor de rest alles picobello!!! Straks wel boven pot gehangen... hopelijk is dat een goed teken!!! Was wezen eten met vriendin en was nog bij haar wat aan het drinken en voelde me niet zo lekker, maar naar huis gegaan en was maar goed ook...
Temp is dus ook nog steeds hoog, wat is het toch moeilijk om het nu los te laten...
heb straks dus ook clearblue test gekocht, ga morgen toch testen hoor, houd het niet mmer uit, tenzij temp gedaald is uiteraard.

He maar las dat jij in de war bent met de tel, balen! Maar houd je dan niet bij op papier wanneer je het voor laatst bent geweest etc..??? Ik nl wel...

Succes ermee en gewoon lekker klussen als je zin hebt, denk dat ontspannend blijven beste middel is... ja is moeilijk!!

Tot hoors!!!

liefs s

Oh vergat nog iets te zeggen over het snauwen van gisterochtend.. ja mij kun je 's ochtends in badkamer best met rust laten. Gisterochtend  zei hij iets goed bedoeld: iets van volgende x beter als reactie op mijn zin dat  dat temp was gezakt (dacht ik onterrecht, gelukkig!) en dat viel gewoon verkeerd en dan ben ik heel bitsig... Ja weet ik ook van mezelf dat ik soms lullig kan reageren en mag hormomen ook niet altijd de schuld geven, gelukkig weet hij dit nu wel voort en is dan ook niet boos... tis zo'n schat!!!!

Doeidoei

he ben je er weer?
het wordt steeds gezelliger 's avonds!veel zijn op dit tijdstip op het forum de laatste tijd!
het klinkt goed die symptonen van jou!
mijn temperatuur was vanochtend ook weer hoog dus weet nu zeker dat het mijn eisprong was!ik vind het deze maand wel extra spannend omdat ik nu voor het eerst op het goede moment van bil ben gegaan haha
weet alleen niet of ik nu van 28 dagen moet uit gaan (eisprong was dag 14)of 35 dagen aangezien mijn cyclus steeds langer wordt.
je hoort toch 14 dagen na je ovulatie ongi te worden?of niet altijd?
nou succes met testen morgen en we lezen het wel!

liefs leetje

He Leetje!

Ja gemiddeld is het 14 dgn na je eisprong dat je ongi wordt, kan van spanningen altijd wat later zijn volgens mij, maar dat weet ik niet zeker!

ja gezellie hier...

Weet je wat ik ook sinds vandaag heb, zo', droge mond en steeds zo'n drang om te drinken, vnl water ook.. dus ik ff op google gezocht en toen kwam ik op ander forum uit en daar dus gelezen van lotgenoten dat zij dat ook hadden in eerste weken, oh ik word echt zenuwachtig nu..

Ja laat het weten!!

Liefs

ik kan me voorstellen dat het nu helemaal spannend wordt!!!!!
raar idee he dat je morgen misschien wel een positieve test kan hebben!
maar omdat jetemperatuur ook hoog blijft denk ik dat je een goede kans maakt hoor, ik dacht vorige maand echt dat ik zwanger was, omdat voor het eerst mijn borsten gevoelig waren rond de dag dat ik ongi moest worden (dacht ik) maar helaas heb toen gewoon een late eisprong gehad, maar jij weet wanneer je eisprong was en je temperatuur blijft hoog dusssssss......hele goede kans, maar goed ik wil je ook niet teveel gek maken want je moet er van uit proberen te gaan dat het niet raak is dan valt het alleen maar mee (makkelijk gezegd he haha)

ik ga morgen kijken of je goed nieuws hebt!

liefs leetje

Bedankt leetje voor je medeleving!!!

Hopelijk idd morgen goed nieuws, raar idee idd dat je dan zou weten of je evt zwanger bent he....

Hopen het beste en proberen straks eerst maar goed te slapen,zal moeilijk worden denk ik zo..

doeidoei

Terug
Bovenaan