He Wondernetje!

He verdorie!! Ben net te laat thuis om je nog even te treffen denk ik. Nou ja, ik hoop zo erg voor je dat je morgen een positieve test hebt. Ikzelf weet echt even niet meer waar ik aan toe ben. Die ov test gaf nu weer een heel licht streepje aan. Heb dus echt geen idee meer. En ik had me nog zo voorgenomen om het deze maand helemaal goed te doen!!!!!

Nou ja, wens je heel veel sterkte morgen. Ben morgen bij mijn schoonouders, maar zal hier toch wel even gluren voor je uitslag.

Meis, hou je taai. Liefs Annet

Nee ik ben er nog!!!!

Leuk dat jij er ook nog ff bent! Echt zo leuk hier!!!

Ja spannend morgen, hoop op het beste!

Je ziet het wel!

xx

Dames,

hebben jullie ook zo'n moeite met op tijd naar bed gaan? Ik neem het me telkens voor maar dan zit ik weer achter de coputer en dan word het toch telkens weer laat!Hoe bedoel je verslavend!!!
Nou ik ga er toch een end aan breien, welterusten en wellicht tot morgen!

Succes met testen morgen...Ben benieuwd hoor!

Doei San

Toch gelukt!!

Ik krijg zelf zo langzamerhand de zenuwen van die testen allemaal. Heb tot nu toe bijna iedere maand een zwangerschapstest gedaan, en nu ook nog die ovulatietesten.... En toch word ik geen steek wijzer!!!

Nou ja, we klussen vrolijk verder, en gaan er vanuit dat we snel samen naar het zwangerforum gaan. Zal het wel missen hier, want ik heb al gezien dat ze daar niet zo veel reageren als hier. Nou ja, als jij meegaat.............

Tot morgen!!! liefs Annet

Oh daar heb ik nog niet gekeken, maar er zijn nog meer forums he op andere sites!!

Heb net ook zitten lezen dat je lichaam half jaar over kan doen voordat hij ontpilt is zeg maar, kan bij mij dus nu heel goed kloppen. November nl gestopt. Zijn half jan er pas voor gegaan...

Verschrikkelijk ja al die testen, maar tis en blijft voor een goed doel he.... Welke heb je steeds gebruikt, ik eerst predictor, maar nu clearblue, las geen goede verhalen over predictor, niet zo betrouwbaar, maar goed tis altijd wel iets he...
Overigens hadden ze bij kruidvat alleen nog maar clearblue dus moest wel..

Ga zo bedje in, is hoogste tijd! En dan is het zo morgenvroeg!!

doeidoei

Terug
Bovenaan