heb al ontsluiting!

Ik heb het even besproken met de verloskundige. En heb nu een oplossing: met condoom! Ach ja, misschien niet helemaal ideaal, maar dan weet ik wel zeker dat het geen kwaad kan!

Dat je nog zin hebt in sex haha.
Zou als ik ontsluiting heb zoiets hebben van blijf van mij lijf.
Merk nu met 36wk al dat mijn hoofd er minder naar staat en ook dat van mijn man.

Bij mijn jongste had ik vanaf week 35 2 centimeter ontsluiting. Toen zei de verl.k.: Jij haalt de 39 weken niet. TJa.. toch wel.. Zij heeft mij toen met 39 weken gestript, maar dat hielp niet. Toen nog een keer met 40+1. Kon de verl.k. mij zo naar 4-5 cm ontsluiting strippen, maar bevallen ho maar..
Met 40+3 weer gestript, maar ook dit hielp niet. Toen heeft de verl.k bij mij mijn vliezen gebroken en daarna begonnen de weeen al na 5 minuten en was ik 2 uurtjes later bevallen.
En sex kan volgens mij geen kwaad, niets van gemerkt in ieder geval, ha, ha.

Ik dacht ook dat het gewoon mag tot je vliezen gebroken zijn, maar kan me ook niet voorstellen dat je er dan nog zin in hebt, dan zit je wel ergens anders met je hoofd lijkt me!
Maar met condoom is idd wel een goeie tip!
Wat een verschil he, de een heeft er nog helemaal zin in terwijl de ander er echt niet meer aan moet denken! En dan nog het verschil met de mannen...

Ik dacht ook dat je geen sex meer mag hebben als je de prop bent verloren en dat geldt ook voor het zwemmen. Anders is de kans op infecties te groot.
Maar ik heb ook gehoord dat als je overtijd bent je met sex de weeen zou kunnen opwekken en daar heb ik nu nog geen zin in.
Ze zit in mijn buik nu nog veel te goed!

Terug
Bovenaan