heb denk mijn eisprong gehad jippiiee

Hoi meiden,

Volgens mij heb ik mijn eisprong gehad,,ben zo opgelucht dat de clomid toch zijn werk heeft gedaan, ondanks dat ik er niet zo een goed gevoel over had! Nu weet ik alleen niet zeker wanneer ik nou mijn ei heb gehad, dus hier komt een klein gedeelte van mijn temp-curve en kijken wat jullie ervan denken!

dag 14: 36.4
dag 15: 36.2
dag 16: 36.5
dag 17: 36.5
dag 18: 36.8
dag 19: 36.8
dag 20: 36.8

Ik heb nooit van die hoge temperaturen vooral niet om 5.30 s'morgens, maar nu dus wel! Ook is mijn afscheiding veranderd! Eerst inderdaad slijm en nu een soort melkachtige substantie (bleehh)! Dus volgens mij positief!! Nu nog hopen dat het eitje bevrucht is!! We hebben goed geklust!!

Alvast bedankt!
Liefs moi xxx

Hoi Moi,

dat klinkt goed joh! Ik heb niet zo'n verstand van temperaturen maar een verhoging van 0,3 graden is volgens mij goed na je eisprong. Ze zeggen toch dat ongeveer 24 uur na je eisprong je temp omhoog gaat?? Bij jou dan denk ik dag 17 gesprongen??

Gek he, hoe je grenzen gaat verleggen. Nu ben je al blij met je eisprong, terwijl je dat eerst voor vanzelfsprekend aannam.

Ik hoop voor je dat de eerste kuur gelijk aan is geslagen en dat het helemaal raak is!!

Afwachten en duimen maar he (ik zit ook in de wacht tussen eisprong en NOD).

Liefs,
Anne

Hé Moi,

dat klinkt goed! Ik blijf duimen hoor, maar nu om een andere reden!!!

Liefs Kiki

p.s. zoals je uit de tijd wel zult begrijpen ben ik een dagje thuis, echt te moe. Morgen heb ik tot 20.15 uur rapportgesprekken en donderdag nog een MR-vergadering. Ik zag het echt niet zitten om vandaag ook nog te werken...

Hee lieve Moi,

De voorbereidingen zijn goed getroffen; laat nu één snel zwemmertje de wedstrijd winnen, mother nature!!
Meid ik duim flink voor je dat je gauw besmet raakt en ons goed nieuws komt vertellen....
lfs. Suus

Hoi Moi

Nou ik denk ook inderdaad dat je ei is gekomen. Echt super. Nu weet je in ieder geval dat de clomid zijn werk heeft gedaan. Weer een stapje dichterbij. En je hebt flink geklust, dus wie weet. Ik hoop het zo voor je. Eind juli toch? Oh wat spannend allemaal. Word er gewoon zenuwachtig van.

Vandaag alweer 36.1. Ga nu ook twijfelen of ik wel een ei heb, verdorie. Nou volgende maand nog maar een keer tempraturen en als die ook laag blijft dan maar naar de huisarts.

Hou je ons op de hoogte. Duim voor je.

Liefs janna nienke

Spannend !! dag 17 is duidelijk je eisprong geweest hoor Moi ! En nu weer nagelbijtend afwachten tot je Nod, zenuwslopend weer ! Bij mij is mijn ei ook vorige week op de 17e dag gesprongen. Vandaag dag 21 dus nog 10 dagen stressen ! ;-))

We gaan ervoor Moi, ik duim voor je in ieder geval !

Liefs,
Luna

Meiden, bedankt voor jullie reactie!! Hey Luna dan gaan we precies gelijk op!! Ik zit vandaag ook op dag 21 en mijn ei is dan ook op dag 17 geweest wat leuk!! Ik zit nu alleen weer te bedenken dat we op dag 15 hebben geklust en dan dag 17, maar is dat dan wel goed?? Misschien beter geweest als je op dag 16 klust en op op 17 je ei hebt!! Nou ja we zien het wel!!

Liefs moi xxxx

Terug
Bovenaan