heb denk mijn eisprong gehad jippiiee

Hoi moi, fantastisch joh! Je hebt een ei gelegd (of misschien wel meer!). Maak je niet druk om de dag dat het gebeurd is en om de dagen dat je geklusd heb! Met dat goeie zaad van jouw vriend komt het vast wel goed. Bij mij was het ook raak in de eerste maand echt zonder tellen, testen en tempen (maar wel om de dag geklusd).
Ik duim nu echt heel hard voor je, wanneer is je nod? Ik hoop het nog even mee te pikken voor mijn vakantie, mar dat moet lukken toch (we gaan waarschijnlijk 12 juli weg)

Liefs, el.

Hoi Moi, goed nieuws je eisprong gehad, goed geklust en nu dus maar afwachten op wat er komen gaat (of juist niet komt.....)Veel succes met wachten en ik hoop dat je ons snel goed nieus kunt vertellen....!

Liefs Molly.

Hoi el,

Fijn dat je er weer bent!! Ik heb je gemist!! Hoe was je weekend...hoe voel je je!! Ik heb mijn nod volgens mij 2 juli als ik er van uitga dat ik mijn ei op dag 17 had! Echt super spannend nu hoor,,, ik weet al hoe het gaat verlopen bij ieder steekje of wat dan ook denk ik zal het....ik zit nu al steeds aan mijn borsten, omdat ik weet dat dat bij jou en kiki zo opmerkelijk was en dat je daardoor al bijna zeker wist dat jullie zwanger waren! Maar ik heb kleine borsten, dus ik weet niet of dat weer anders is!! Het voornaamste is in ieder geval dat mijn lichaam het weer doet!! En dat is al een flinke stap vooruit!!

Liefs moi xxx

Wat fijn, dat je je eisprong hebt gehad!! En dat allemaal dank zij clomid!! Wat een wondermiddel!! Laten we hopen dat het raak is, dat zou wat zijn he!! Ik duim ook voor je,

Liefs Mick

Hoi Moi,

Meid wat geweldig. Volgens mij ook duidelijk een eisprong, goeie verhoging en dat wat je schrijft over het "slijm" heel herkenbaar. Das goed hoor, dus blijven duimen dat het deze keer raak is.
Zelf ongeveer 3 juli nod. Jij ook rond die tijd?

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan