heb dringend een opkikkertje nodig!!

hey annet,

ik hoop dat je goed bericht krijgt!
wel spannend allemaal he....
wel fijn dat je vrijdag al uitslag hebt en het is vast wel goed nieuws!

laat je het ons snel weten?

ik duim voor je!

liefs leetje 1981

Hoi Annet,
Zit nu niet veel meer op de site maar wilde je toch ff veel sterkte wensen!!
Spannend voor jullie!!
vrijdag hoor je het, laten we hopen op een goede uitslag en dat het nu maar snel mag gaan rollen wat betreft zwanger worden.... gun het je van harte!!!
Groetjes Renata

Hey Annet,

NOg een daje en dan weet je het, ik hoop dat de uitsagen goed zijn! Positief denken...en mocht er een mindere uitslag zijn dan moet je maar denken dat er in ieder geval hard aan wordt gewerkt om jullie droom uit te laten komen!

Sterkte morgen

Bloempje

Hoi hoi

Nou, zo rustig als ik gisteren was, zo gieren vandaag de zenuwen door mijn lijf hoor.....
Blijf steeds maar denken, wat als......zucht.
Heb besloten toch ook maar weer te gaan tempen, want ik kan dan misschien iig zien wanneer mijn nod nou is deze maand. Tenslotte heb ik eigenlijk weer geen idee.....

Nou, nog een dagje en dan mogen we bellen. Nu alleen hopen dat ze dan ook echt alles weten, want je zal altijd zien......dat ze nog niks hebben!!

Wel wil ik jullie nog maar eens bedanken voor al jullie lieve woorden.
Altijd fijn om te lezen dat er mensen zijn die met je meeleven.

Ach, alles komt vast goed..
Veel liefs Annet

he meis

gossie weer zo de zenuwen.....jakkie niet fijn hoor....

ik duim me rot voor jullie en hoop dat wat er ook uit mag komen makkelijk op te lossen is met een tabletje oid
en misschien komt er niets uit en zul je zien dan zijn jullie strakjes lekker zwanger..

even een dikke knuffel... liefs tobi

..

Hai,

Nog even en dan heb je de uitslag!! Hoop op positieve uitslagen! Of misschien dat ze wel iets vinden maar dat makkelijk opgelost kan worden?
Heel veel suc6!!

Knuffel van Ineke

Terug
Bovenaan