heb een licht streepje maar mijn nod is pas zondag ?!

A

Anoniem

Guest
hallo

wij zijn nu voor de 3e ronde bezig en vorige maand was ik 6 dgn overtijd. de testen waren negatief en idd werd ik dus ongi.het was wel vervelend en pijnlijk ook had erge krampen. HA gaf aan dat ik best eventjes zwanger kon zijn geweest. indien ik weer overtijd zou zijn wilde ze een bloedtest doen.dit ivm eventuele laag hormonen gehalte.
echter heb ik maar 2 dgn heftig gevloeid en daarna was alles weg. Paar dagen later voelde ik al dat ik een eisprong had?! ik dacht nog"jeetje wat vroeg". nu zou a.s zondag mijn 1e ongi dag zijn. niks aan handje toch?klinkt allemaal wel bekend zeker..
maar nu heb al 2 weken onwijze last van pijnlijke borsten en zelfs manlief bewonderde deze week de grote ervan.. hij is zeer down to earth en wil absoluut niet dat het een hot item telkens is en wacht liever rustig af. maar ik zij de gek voelde me gewoon anders en nu kan ik sinds 2 dagen mijn broeken zonder riem dragen.
heb uit pure eigenwijzigheid een test vanochtend gedaan en wat bleek?een licht 2e streepje!
morgenochtend moet ik ff testen bij huisarts.
ben erg benieuwd nu en heb moeite mijn emoties in bedwang te houden.
je hoort soms dat mensen te vroeg testen en alsnog ongi worden.
hoe zijn jullie ervaringen hiermee?

he hallo ik heb samen met mijn vriend afgesproken pas na 2 weken overtijd pas gaan testen daarvoor kan er van alles gebeuren, ik zit nu zelf in klote cituatie want ben meer dan 4 weken overtijd ( uit gegaan van 28 dagen) en nog niet ongi, 3 testen gedaan en 2 negatief en de laatste heel licht streepje, maar probleem is dat zag ik pas de dag er na pas want had 1 minuut gekeken en toen niet meer dus, nu heb ik 2 keer een digitale test gedaan en allebij negatief dus ik zit gewoon klote in me vel, wat moet ik doen denk dat ik morgen ff naar de HA ga, in jou geval gefeliciteert streepje is een streepje ik zal als ik jou was toch maar ff langs de HA gaan dan weet je het zeker, veel s6 verders\

greetz suzette

Hoi Ester

Mag ik vragen wanneer je eigenlijk je NOD dag had of moet hebben. Meestal is het al is het streepje een beetje vaag dan kun je wel zwanger zijn. Het gebeurd veel als je te vroeg test of te weinig (h nog wat kan er niet opkomen) in je urine hebt zitten. Maar anders zou ik even inderdaad naar de ha gaan voor extra zekerheid. Misschien voorzichtig een felicitatie

Groet Sharine

Van mij uit ook alvast een voorzichtige felicitatie.
Streepje = over het algemeen gewoon een streepje

Hoi!

MIjn ha zegt: hoe licht het streepje ook is...het is en blijft een streepje. Er zit dan dus HCG in je urine..... Zwanger?   Ik hoop het echt voor je!!!!!! Ook hier heel voorzichtige felcitaties!
Enneh...succes bij de ha! Laat je wat horen?

Liefs,

Ginger
mama van Thijs
ronde 13

hoi allemaal!

bedankt voor jullie reactie.

jeetje suzette wat een klotensituatie zeg zou er megakierewiet van worden.
ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt.

ik volg jullie al zolang maar durfde nooit iets te schrijven omdat ik rustig wilde afwachten wat er zou komen.
nu ben ik vanochtend zo verrast en vinden we het beiden maar moeilijk te bevatten. ik hoop oprecht dat de HA me morgen stukje zekerheid kan bieden en als het vals alarm is dan komen we daar ook weer door.

mijn nod zou a.s zondag zijn..

wat ik wel wil zeggen is dat het toch echt waar is dat vrouwen hun lichaam door en door kennen en "weten"als het zover is. de vorige 2 keer was ik erg onrustig van binnen en 2 keer was het mis. nu had ik een bepaalde rust over me en tevreden gevoel en zie daar (welliswaar wat te vroeg) een licht streepje..dus als mijn gevoelens kloppen en ik morgen positief nieuws krijg dan weet ik het zeker dat het zo werkt..

ik laat zeker weten hoe het afgelopen is en probeer mijn gedachten te verzetten.

liefs ester

Oooowww ester,

Wat spannend!!! Klinkt aardig zwanger, maar ik ga je morgen voor het echie
feliciteren !!!!

Liefs Lientje

nou dames...

ben nog geen reet verder (zucht) bij de HA gaf de test niets aan, ik moet nu bloedprikken en einde van de dag uitslag. als de waarde onder de 10 is dan ben ik niet zwanger of eventjes geweest. het stomme was dat ik thuis het ook eens wilde zien en deed opnieuw een test en weer een vaag streepje.
teruggegaan naar de HA en deze was enorm verbaasd..
ga nu zo maar even bloedprikken dan zijn we van die spanning af vandaag en weten we het meteen toch?
de reden dat HA hiervoor koos is omdat ik een heftige bloeding heb gehad vorige maand en dit keer vermoeden heb dat er een vroege eisprong heeft plaatsgevonden. de HA kan nu dus moeilijk bepalen hoe ver ik zou kunnen zijn en waarom haar test op niets uitwijst en de mijne wel.
zijn overigens kruidvat testen geweest.
voorheen heb ik helemaal geen 2 streepjes gehad en dat is iets wat me nu wel bezighoud eerlijk gezegd.
we zullen zien we wachten af en jullie horen van mij!

(op zich wel goed dat ik nog geduld moet hebben haha moet vandaag hele dag werken en weekend vrij)

liefs ester

Terug
Bovenaan