heb een licht streepje maar mijn nod is pas zondag ?!

Dag ester

Ja ik schreef bij suzette ook al dat ik het erg vervelend vond voor jullie. Nu weet je nog niks meer. Maar kan het niet zijn dat je te vroeg hebt getest of kun je bij de ha vroeger laten testen voor je NOD. Want anders kan het toch zijn dat je te vroeg hebt getest. Ik heb namelijk ook gisteren getest 3 dagen te vroeg testuitslag was niet duidelijk. Misschien moet je het morgen thuis eens weer proberen je NOD was toch morgen of heb ik het verkeerd. Maar ook voor jou   geld dit Toi TOI we horen van je.

Groet Sharine

ja daar was ik ook zo bang voor dat het te vroeg was.ik had gister een doosje clrearblue gehaald(per 2 verpakt) om een ander merk ook eens te proberen..
duidelijke +..
vanochtend maar weer eens en weer een +

morgen is mijn nod dag dus ben echt reuze benieuwd nu wat er komen gaat

geen testen meer mag niet vanmijn manlief hij wordt er zelf onrustig van haha

Hoi ester

De clearbleu test gaf een duidelijke + aan. Maar dat wil toch zeggen dat je zwanger bent. Ik heb gisteren ook clearbleu testen (ook 2 verpakt) gekocht en ook een test gedaan die gaf geen duidelijke uitslag zag wel een vage + voor mij niet duidelijk genoeg aankomende maandag test ik nog een keer. Ga je morgen nog een keer testen of wacht je af tot maandag van de ha. Maar wat vreemd dat de test bij de ha negatief aangaf en dat de test van clearbleu wel positief aangeeft.

Groet Sharine

Hoi estertje,
twee keer een positieve test is gewoon zwanger hoor meid.
die testen liegen er niet om.
alvast een voorzichtige proficiat.
gr lisette

he es ik denk wel dat je gelijk hebt, ik feliciteer je heel voorzichtig met je zwangerschap, nu ik nog hahahha, zaterdag en zondag is voor mij een gevulde dag dus ik hoef er niet om te denken eigenlijk, wordt alleen gek van me ma , die zegt heb je last van borsten en misselijk en harde buik? nee dan    ben je niet zwanger  ik denk dan bij me zelf ik zie het wel joh, hahahah ik wou dat het al maandag is,   ,
 me gevoel zegt dat het negatief is, en dat vind ik klote dat me gevoel me in de steek laat  , heb jij dat ook

xxxxxxxxxx suzette

ps dit mailtej om maar zo tezeggen heb ik bij mijn eigen topic staan en die van jou voor de zekerheid

Esther, als je vandaag weer 2 testen een + had, ben je toch gewoon zwanger?!? Wat heerlijk voor je joh, gefeliciteerd hoor!!!

hallo!

ja weet je.. ik denk dat en jullie en ik gelijk hebben. vanochtend had ik even een dipje en belde mijn hartsvriendin(zij is zwanger van de 3e) heb alles eruitgegooid en ook zij gaf aan niet te twijfelen aan de testen en al helemaal niet als de clearblue een duidelijke + aangeeft. verder was ik wat onzeker omdat mijn borsten nu minder gevoelig waren en ik af en toe wat krampjes,steekjes en weeigig gevoel heb onderin de buik bij mijn schaamstreek. zij gaf heel relaxed aan dit te herkennen en dat je lichaam niet 24 uur per dag alle symptonen aan blijft geven..
ik moet eerlijk zeggen dat ik menu weer heel rustig voel en ondanks dat de uitslag van morgen de druppel zal zijn ik heel sterk neig om idd te zeggen dat ik zwanger ben!
ik weet niet goed hoe ik me nu voel, volgens mij komt er morgen een explosie van emoties als ik gelijk krijg..

suzette...trek je niets aan wat je moeder zegt. moeders denken altijd alles te weten en te kunnen zeggen tegen de kinderen haha ieder lichaam en iedere zwangerschap is anders. ik blijf het enorm rot vinden hoe het voor jou loopt en voel me een enorme zeikerd hierbij vergeleken.
dit omdat de testen toch echt zeggen wat ik zo graag zou willen...

ik snap ook niet waarom ik ineens zo onzeker wordt en in mijn hoofd erg druk ben.
normaal ben ik heel nuchter en soms bij het koele af en nu volg ik mezelf niet meer.
ik wilde het heel graag maar we waren ook beiden zo van: het komt zoals het komt.. en nu gedraag ik me zo

wel merk ik dat mijn emoties erg lastig onder controle te houden zijn.
ik heb geen moeder(lang verhaal ,ze heeft meerdere malen contact verbroken en vorig jaar heb ik de bloedband doorgeknipt om mezelf te beschermen, heb dan ook een soort rouwproces gehad maar ben helemaal opgelucht dat ze uit mijn leven is)met wie ik dit kan delen.
ook is mijn broertje jaren terug overleden aan kanker en dat alles had allang een plek.
de afgelopen dagen merk ik dat ik er toch moeite mee heb om dit niet met hen te kunnen delen zeg maar.. niet dat het wat betreft mijn moeder zal veranderen nu hoor! alsjeblieft zeg! dat is ze niet waard...is meer gevoel van lege plekken hebben.

wel heb ik gelukkig een superschoonouders en een geweldige vader met vriendin en zal ik van hen voldoende steun krijgen.ik probeer me nu soms voor te stellen hoe het voor hen zal zijn als je dit verteld.. pff zal heftig zijn maar wel heel mooi.

zie! ik praat geen poep ha! ben heel positief ingesteld

ik ga ervoor en morgen laat ik weten of ik mama ga worden of niet..

dikke kus ester

Terug
Bovenaan