heb een test gedaan

Lieve mama Peet,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik heb je verhaal hier gevolgt op het forum en gun het je van harte.
Zelf heb ik ook net positief getest en mag 20 november een echo laten maken. Ik vind het nog heel onwerkelijk.
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!!!

Liefs Jane

Lieve Peet,
VANHARTEGEFELICITEERDMETJEZWANGERSCHAP!
Ik lees net pas op het forum je geweldige nieuws... echt SUPER  dat je een positieve test hebt. Geniet er maar lekker van, dat heb je wel verdiend na zo'n lange ellendige tijd!

Nogmaals gefeliciteerd en hopelijk laat je hier nog eens wat van je horen voor de achterblijvers.

Veel liefs en heel veel geluk,

Amber

Hoi Mama Peet,

Waarschijnlijk ken je mij niet. Maar heb je stiekem een beetje gevolgd op dit forum. Heb zelf een tijdje hier gezworven en tijdens mijn zwangerschap om te kijken hoe het met oude bekenden ging. ZOdoende viel jij me op.

Wil je dus even feliciteren!!!!Eindelijk! Jullie hebben veel moeten doorstaan maar dan toch..

Geniet ervan! Het is je gegund!!

XXX Yvet

Lieve Peet,

WOW! Wat een heerlijk nieuws van jou. Het is jullie na alle ellende zo gegund. Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe en duim voor jullie dat alles goed mag gaan.

Liefs Scorpy

lieve lieve allemaal,

Wat een fijne lieve reacties.
Hartstikke bedankt.
Wat heerlijk om te weten dat jullie allemaal voor ons duimen dat het deze keer goed blifjt gaan.
Het is allemaal nog erg onwerkelijk en het blijft vreselijk spannend.
Tuurlijk zijn we blij, maar de echte rust komt denk ik pas als we de 12 weken gepasseerd zijn...
En dat duurt nog zoooooooooooo lang.

De ene spanning (word ik wel of niet ongesteld) heeft plaatsgemaakt voor de volgende spanning.... Blijf thet wel goed gaan, klopt het hartje straks wel, zit het wel op de goede plek enz. enz...
Tuurlijk proberen we positief te blijven, maar dat valt niet altijd mee.

Heb nog steeds weinig last van kwaaltjes en we hopen dat dit zo blijft.

Ik hou jullie op de hoogte.
Blijven jullie voor me duimen???

Liefs,
mama Peet

Lieve Peet en gezin natuurlijk ook,

Ik zal zeker voor je blijven duimen en ik zal bij je eerste echo (las ik in het andere topic) extra aan je denken.

weinig tot geen kwalen zegt niks he.
Zelf ben ik nu 9 weken in verwachting en voel heel weinig, ben nu alleen erg moe en heb last van mijn borsten, maar tot week of 3 terug had ik echt bijna nergens last van.

ik snap dat je het heel spannend vind allemaal, maar ik weet zeker dat het je echt gegunt is en dat je gewoon op het juli forum mag gaan ronddwalen.

Ik blijf aan je denken en houd ons op de hoogte,

Liefs Sylvia

Terug
Bovenaan