heb eens even met mijn ha gebeld...

Hoi Aimee

Moest wel lachen om jou, want ik ben namelijk ook mijn thermometer kwijt!!!! Hahaha
Ga zo maar even zo'n ding kopen en dan ga ik ervoor. Ben heel benieuwd. Wij willen  nog maar geen andere dingen gaan slikken dan alleen foliumzuur. Ik geloof er ook eigenlijk niet zo in....Mijn HA zei in ieder geval dat dat geen zin heeft. Daar hou ik me nog maar even aan vast. Het kan later altijd nog toch???

Hee, jij ook succes
Liefs Annet

Ook weer hoi Annet,

Nou wij gaan (sorry ik bedoel) mijn mannetje gaat dus aan de zinktabletten. Het gaat bij ons om en om. Ik wat doen, hij wat doen, rolverdeling heet dat volgens postbus 51. Maar ik dacht laat ik dat eens opzoeken op internet, zinktabletten voor mannen. Moet je voor de lol es doen, je komt echt op de meest grappige sites uit. Ook heel stimulerend (qua ideeen) voor wanneer je weer ´moet ´ klussen!!!

Ik ga vanavond braaf een thermometer kopen voor op het nachtkastje, en mijn bedgenoot krijgt een potje zinktabletten op het nachtkastje. Qua tarwekiemdingen en vitamine E sta ik er een beetje hetzelfde in als jij, als het niet mocht lukken proberen we dat ook weer. Dan hebben we weer wat om, samen met wat goede moed en hoop, in de strijd te gooien!

We zijn dicht bij elkaar met de NOD ´s, dus ik duim voor je!

Groetjes,
Aimee

Hoi hoi

Ben nou toch wel nieusgierig wat je bedoelt met leuke ideeen om te klussen.
Ik heb net netjes een thermometer gekocht dus ik ben er klaar voor. Voorlopig gaat mijn mannetje niets ondernemen. Eerst deze maand maar weer en dan kijken we daarna weer verder.

Leuk dat onze nod's zo dicht bij elkaar zijn. Ik vind het altijd leuk om rond die tijd een beetje extra contact met een van jullie te hebben. Heb jij eigenlijk ook zo'n lange cyclus??? Die van mij duurt dus 35 dagen. Echt een hel!!! Maar goed, als we straks een baby hebben ben ik vast wel weer blij dat ik minder vaak dan jullie ongi ben hahaha.

Meis, tot lezens maar weer
Liefs Annet

Hoi Annet,

Volgens mij zit jij ook achter de pc! Ben mn laatste halfuurtje werk aan het volmaken (errug he)

Nou zoek maar es op ´zinktabletten voor mannen ´ op google, dan kom je wel een paar ideeen tegen! Blijf je creatief bij(ahum).

Ik heb een redelijk normale cyclus, 29 dagen, dus het duurt bij minder lang voordat ik weer ongesteld ben, maar ik ben het ook een week lang. Vind ik echt niets aan! Ook nooit echt gevonden. En ik weet zeker dat je inderdaad na een zwangerschap die lange cyclus gewoon weer met open armpjes verwelkomt!!
Maar het is inderdaad leuk om met iemand die dicht bij  je eigen  NOD-datum zit contact te hebben. Dus aanhouden maar???

Groetjes,
Aimee

Vind ik wel gezellig hoor. Meestal ben ik overdag niet op internet omdat dat met mijn werk niet kan. Maar als ik dan eenmaal thuis ben..............

Echt compleet verslaafd. Maar ach ik vind het erg leuk en er zijn ergere dingen om verslaafd aan te zijn toch???

Ik ga eens even kijken wat je bedoelt. Misschien leer ik nog iets haahah.

Liefs Annet

Hallo meiden!
Dat temperaturen is dus beter dan die ovulatietesten? Ik dacht dat die ovulatietesten toch heel secuur waren? Ik heb het nog nooit gebruikt en temperaturen doe ik ook nog niet. Maar als het deze maand niet raak is moet ik het wel.
Ik moet zeggen het vele klussen gaat me nog niet vervelen!! We hebben nu vakantie dus dan is er nog meer tijd voor hè!? Hahaha. Maar is het echt beter om om de dag sex te hebben? Dit heb ik ergens gelezen en gehoord. Mijn vriend is sinds deze week aan de zink. Ik slik het zelf ook maar mee. Het kan geen kwaad. En ik slik shatavari en sinds deze maand eenhoornwortel. En dan nog die folium iedere ochtend!!! Man ik ben al 5 minuten pillen aan het slikken 's ochtends. O, ja en dan slikken we ook nog vit. E!! Dan vrouwtje in de winkel zei dat dit zeker erbij hoort als je graag kinderen wilt. Nou, het kost wat, maar daar krijg je hopelijk ook iets voor terug.
Groetjes van Suus.

Hoi hoi

Die ovulatietesten zijn wel goed hoor, alleen als je bijna naar de huisrta wil, moet je gaan temperaturen omdat hij (of zij) dat graag van je wil zien. Anders sturen ze je weg, om te gaan temperaturen twee maanden, en dan kan je daarna weer terugkomen.

Ik begin dus nu met tempen, zodat ik over twee maanden (misschien) naar de dokter kan.

En wat een hoop pillen joh!! Wat doet die vit E dan eigenlijk, en die eenhoornwortel??
Misschien dat wij dat volgende maand ook maar eens gaan doen.............

Liefs Annet

Hello,
Ja wat die vit.E doet weet ik ook niet precies. Dat vrouwtje  zei dat dus ik neem dat van haar aan.  Ik wist dat het voor de huid in ieder geval goed is, maar in een boek staat ook dat het een belangrijke zwangerschapsvitamine is. En eenhoornwortel bevordert een goede cyclus en vruchtbaarheidverhogend. Het bevorderd de follikelontwikkeling in de eierstokken en bevordert de eisprong.
En in een goed voedingspatroon zit ook alle vitaminen, maja af en toe is dat wat minder.
jaja...
Ben benieuwd deze maand.
Liefs Suus.

Terug
Bovenaan