heb helaas geen goed nieuws voor jullie

lieve allemaal...

Vanmorgen gebeld geen deling dus geen terug plaatsing voor ons. Ik ben heeeel verdrietig  waarom waarom we hebben geen eens de kans gekregen voor een terug plaatsing alles is af geketst. Hormonen punctie enz het heeft geen nut gehad voor ons.
We moeten contact opnemen met onze eigen gyn en daarna zien wat voor stappen we kunnen ondernemen. Of het aan de spanning heeft gelegen dat er ineens maar drie te vinden waren. We willen dit bespreken en afspreken zaad in te vriezen zonder dat we met een behandeling bezig zijn en op de wacht lijst staan. Zodat we kunnen zien of het zo achter uit is gegaan of de enorme druk die er op ons stond het euvel waren. Want nog een keer een behandeling zonder na kijken en invriezen nee dat echt niet die spanning kan ik echt niet meer. Over de hormonen en de rest nog niet eens te spreken. We willen hier eerst aan verder werken en af wachten.
Bedankt voor al het duimen jullie zijn fanastisch....

liefs rozemarijn

Hoi Rozemarijn,
Wat vreselijk voor jullie. Ik hoop zo dat het de volgende keer beter gaat! Ik wens je voor nu heel veel sterkte en wel vol houden hoor, ondanks alles!!!! groetjes Noortje

Lieve Rozemarijn

Ik vind het zo ontzettend triest voor jullie. Ik had het jullie zo gegund..
Wat kan het leven toch oneerlijk zijn hè?

Hopelijk komt er binnenkort na deze regen toch weer wat zonneschijn..

Liefs Tamara

He Rozemarijn,

Sjips joh......wat een sjips nieuws................

Meissie ik ga onwijs voor je duimen de komende tijd.....en hoop dat je gynacoloog je kan uitleggen hoe t komt.

Dikke kus Flower

Heeeee liefie,

Ik lees net jou bericht, en ik vind het echt heel erg sneu voor jou en voor je mannetje....

Kop op het komt echt wel goed, echt nooit opgeven, zeker de hoop niet opgeven, ik ken zoveel meiden die na heel veel pogingen uiteindelijk toch zwanger zijn geworden, next time laat je gewoon heel veel zaad invriezen, dat je als je weer een punctie hebt dat er dan genoeg zaad is om het eitje te laten bevruchten en delen..

Ik denk aan je, probeer nu maar een beetje tot rust te komen, ga anders een paar dagen lekker weg met je mannetje dat zal jullie goed doen, of ga lekker shoppen en koop iets heel leuks voor je zelf ok.

Spreek je weer snel, heel veel knuffels van mij

tjeetje wat een klotebericht zeg,
ik wens jullie heel veel sterkte, dat zullen jullie nodig hebben,
en inderdaad: geef nooit op!!!! maar zorg wel dat je elkaar niet uit het oog verliest......

liefs sandra

Hee lieve meid!
Wat een vreselijke tegenvaller is dit voor jullie!! Ik kan me voorstellen dat je heeel verdrietig en boos bent. Heb je alles doorlopen en dan kan het nog niet eens doorgaan. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Wat oneerlijk dat dit soort dingen gebeuren!!!

Ik heb toch goede hoop voor jullie hoor al heb je daar nu waarschijnlijk geen boodschap aan. Het zal een hele beproeving worden maar het gaat echt een keer lukken. Neem vooral de tijd om dit een plekje te geven. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om het nogmaals te proberen.

DIKKE KUS!!! Inge

jeetje meis!!! dit had ik ook niet verwacht...pffffffffff en je had het al zo zwaar met de behandeling. echt heel erg oneerlijk!!
ik hoop zo dat je binnenlort weer goed nieuws krijgt!
sterkte voor jullie allebei enne laat je nog wel wat horen??

Terug
Bovenaan