heb helaas geen goed nieuws voor jullie

lieve lieve allemaal

In de eerste plaats zijn jullie geweldig. Het geeft moed ook al is die behoorlijk in mijn tenen gezakt we gaan door. Ik wilde even laten weten dat ik het ziekenhuis heb gebeld zo goed en kwaad als het kon uitgelegd wat er gebeurt is
Vanmiddag moet ik weer terug bellen om een afspraak te maken voor een gesprek.
Om te kijken hoe we nu verder moeten of kunnen gaan.

Bedankt voor alle lieve briefjes.
Ik zag op het web log van iemand de volgende zin staan en daar houd ik aan vast:

Je mag de hoop soms wel even opgeven, maar de moed nooit!

liefs rozemarijn

Heeee lieve Rozemarijn,

Lees net weer jou berichtje aan ons, goed dat je het ziekenhuis hebt gebeld, vraag anders even of ivf niet wat voor jullie is. Ik weet niet wat jullie voortraject is geweest voor icsi misschien hebben jullie dat al geprobeerd of is het niets voor jullie. Goed dat je vanmiddag mag terugbellen en dat ze dan gaan kijken hoe verder. Elke keer als je zoiets beslist zet je er gewoon iets leuks tegenover ok.

We horen het graag van je wat ze in het ziekenhuis tegen jullie gaan zeggen, denk veel  aan je, en vind het ook niet eerlijk wat er is gebeurd.

Mooie spreuk Rozemarijn, die schrijf ik zeker op.

lfs en spreek je weer snel hier ok.

Mickey

Hallo lieve Rozemarijn,

Ik had het zo gehoopt voor jullie! Wat balen zeg en dat is nogal zacht uitgedrukt denk ik. Ik hoop dat je je al ietsiepietsie beter voelt. Vanmiddag kan je het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Nu vingers gekruist dat jullie snel kunnen komen voor dat gesprek en dat daar iets positiefs uitkomt dat kunnen jullie vast gebruiken.

Denk aan jullie!

Liefs
patricia

Terug
Bovenaan