Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel herkenbaar hoor! wij hadden binnen een jaar 4 baby's binnen onze familie, en toen t ene stel dat ong. net zolang bezig was als ons, vertelden dat ze een kleintje verwachtten, werd het toch ook wel n beetje te veel!
Wel heel bot van die andere meid om zo te reageren zeg! hoe durf je, zou ik bijna zeggen....
Knap dat je het meteen uitgesproken hebt, dat lucht heel wat op, vond ik zelf altijd!
ik kan je helemaal begrijpen, ik heb een buurvrouw die heel blij kwam vertellen dat ze een 2 e verwachten de eerste is nu nt 1,5 jr.en kan ze niet echt aan. Op dat moment was ik net NOD geworden dus kon ookniet echt blij reageren. Dit kon ze maar niet begrijpen enz. Dit werd ook meteen tegen andere buren verteld.
Ik heb het toen niet meer uit gepraat en na die tijd is onze band veel slechter geworden. Ze is nu bijna uitgerekend, en maar pronke enz me thaar buik.
Ze toont nu nog steeds geen intresse in ons situartie, hij wel.
dus ik vind het erg gaaf dat het bij jullie wel heel goed gaat en dit niet je vriendschap kost, dit is bij mij met een andere vriendin nm wel gebeurt.
heel stertke verder met je NOD hoop dat het nie komt. ik duim voor je
Wat klote snap je gevoel erg goed. Ik had het tijdje terug ook...Moest via hyves lezen dat vriendin zwanger was..
Maar vind het onwijs knap dat je haar gebeld hebt en jullie de lucht geklaard hebben.
Hoop voor je dat je deze maand positief nieuws hebt..
Het blijft moeilijk, maar het scheelt idd als je er wel goed over kunt praten. Die botte trien is gelukkig geen vriendin van mij en ik hoop haar ook niet vaak meer te zien. Met mijn vriendin kan ik gelukkig goed praten!
Op haar verjaardag een aantal jaar terug heb ik zelfs mijn vriend leren kennen! Zij is gelukkig wel begripvol over dit soort dingen.