Heb ik een eisprong gehad?

<p>Vorige maand na 9 weken zwangerschap een miskraam gehad. Ik heb een onregelmatige cyclus, ik werd de eerste keer zwanger nadat ik twee CB testen had gedaan. Dag a rondje, dag 2 vaste smiley en raak!</p><p> </p><p>Nu ben ik sinds 6 dagen aan het testen omdat ik mijn eisprong voel en heb 5 dagen achter elkaar een knipperende smiley gehad en de eerste twee dagen ook een hogere temperatuur. Gisteren testte ik een rondje. Er is geen vaste smiley geweest. </p><p> </p><p>Heeft iemand dit ook mee gemaakt ? Kan het zijn dat ik geen eisprong heb gehad nu? </p><p> </p>
 
Ik heb de roze van clearblue dan krijg je of een rondje of een smiley die ik tijdens deze cyclus gevonden heb gelukkig. Maar een knipperende smiley klinkt ook goed dan toch of ligt dat aan mij? 
Als jullie de dagen rondom de knipperende smileys goed benut hebben zou ik inderdaad gewoon testen op je NOD dan zat het er misschien tussenin ofzo? Test je iedere dag om dezelfde tijd?
 
Ik heb geen vaste smiley gehad. Hij ging van knipperend naar een rondje.
Ik heb meestal rond half 6 smiddags getest. Sinds donderdag (toen het rondje verscheen) heb ik smorgens gestest
 
Een knipperende smiley betekent dat je er dichtbij zit maar dat je nog geen eisprong hebt gehad maar als je het rond die tijd hebt gedaan zou ik toch gewoon op je nod testen misschien niet genoeg hormoon dat die daarom bleef knipperen net zoals niet genoeg hcg terwijl je wel zwanger kan zijn 
 
Misschien was het dan donderdag, want volgens mij moet je je aan de volgende regels houden:
- 1x per dag testen
- altijd om dezelfde tijd
- niet met de eerste ochtendurine  
- minimaal 3 uur na de vorige keer plassen
Weet het niet zeker, maar ik hou dit nu aan en had een vaste smiley voor het eerst. 
 
Terug
Bovenaan