Heb ik een eisprong gehad?

Klopt Girafje heel erg blij mee en nu in spanning! Weet alleen niet wanneer ik het beste kan testen. Maar ik ben niet degene die de vraag stelde hihi. Zal even kijken of ik mn naam kan veranderen. 
 
Dankje girafje! Ik had op dag 11 van mijn cyclus de smiley. Gebruik de roze van clearblue dus ik heb op dag 12 niet meer getest. Donderdag zou 14 dagen na de smiley zijn, maar dat is dag 25 van mn cyclus. Denk je dat ik gewoon kan testen? Zit in ronde 3 en heb nog geen regelmatige cyclussen.   
 
Ronde 1: 25 dagen 
Ronde 2: 28 dagen 
Dus zou inderdaad wel in het rijtje passen. Hoop alleen dat je net zoveel kans hebt met een korte cyclus.
 
Als je luteale fase maar niet minder dan 11 is dus eerder dan 11 dagen na de eisprong ongesteld. Maar als je op dag 11 al een eisprong hebt gehad en je cyclus 25 dagen is dan heb je gewoon een luteale fase van 14 en dat is normaal! Gemiddeld op dag 14 je eisprong en op dag 28 je menstruatie dus dan heb je ook een luteale fase van 14 
 
Dankjewel voor de uitleg girafje! Als ik het goed gevoeld heb was mijn eisprong op dezelfde dag als de smiley. Dan zit ik nu op dag 9. 
Mocht ik donderdag nog niet ongesteld zijn geworden dan ga ik zeker een testje doen vrijdagochtend. 
Heb veel menstruatieachtige buikpijn dat heb ik nog niet gevoeld sinds ik gestopt ben met de pil en ben ook erg moe. 
 
Terug
Bovenaan