Heb ik mijn ovulatie gemist?!

<p>Goedemorgen allemaal! </p><p>Ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten van ClearBlue (na 10maanden zonder geprobeerd te hebben) Ik heb getest van cyclusdag 8 tot 16, elke dag rond 07.00. En ik heb niks gevonden.. Een leeg rondje, elke dag. Kan het toch zijn dat ik hem gemist heb?! Ik word hier onzeker van.. </p>
 
Goedemorgen,
 
ovulatie testen moet je niet met ochtendurine doen maar tussen 10:00 en 18:00. Het liefste zorgen dat je 2 uur van tevoren niet hent wezen plassen.
succes! 
 
Volgens mij werkt het met de testen van cb anders Emmavd..  
Hoe lang is je cyclus normaal gebruiker? Als je de gebruiksaanwijzing volgt zou je de eisprong wel moeten kunnen vinden inderdaad.. Maar als je een lange cyclus hebt kan het zijn dat ie nog niet is geweest.
Ik heb soms wel eens een cyclus van 33 dagen ineens, dan is mijn eisprong op dag 19 pas. 
 
Ik heb ook met cb getest. Moet idd met ochtendurine. Verder sluit ik me aan bij BoBelle: hoe lang is je cycles normaal? 
Maar cb laat je wel heeeel lang testen. Is natuurlijk goed voor de verkoop. Ik heb een korte cycles van 21 tot 26 dagen en moest van de Gyn testen vanaf dag 8. Als ik na 5 dagen nog geen positieve test had moest ik bellen. Bij mij heeft het geholpen om te weten dat mijn ongesteldheid altijd 14 dagen na een positieve test kwam. Dit bleek ook ongeveer gemiddeld te zijn. Dan kun je vanaf je ongesteldheid mss terug tellen en eens 4 dagen daarvoor te beginnen met testen?
 
Bedankt voor jullie reacties!! Mijn cyclus is tussen de 24 en 28d. Er staat idd op dat het ook ochtends kan. Eb aan het slijm kan ik het wel merken, maar dan wil ik wel een positieve test in handen hebben anders weet ik het niet 100% zeker.. 
 
Wat een goed idee! Ik ga eens tellen als ik ongesteld word! ? 
We willen misschien toch even een bezoekje aan de huisarts doen, aangezien we alles al geprobeerd hebben. 
 
Misschien het aantal maanden dat je bezig bent wat ophogen ??. Heb gehoord dat je pas na een jaar doorverwezen wordt. En zelfs dat de fertiliteitsarts je ook nog een half jaar tot een jaar laat proberen voordat ze je cycles gaan nakijken. Dit is mij verteld, kan natuurlijk per arts en ZH verschillen. 
 
Haha ja we willen het inderdaad iets erger maken dan dat het is! Dan zijn we er in ieder geval geweest! ? Ik zie er wel tegenop! 
Misschien dat ik nog 1 maand ga testen, en dan misschien 2x op een dag. Ik werk veel, kan ik het dan ook nog s’avonds doen? 
 
Als je dan een paar uur niets drinkt zal het eerder dan ook te meten zijn. Ik heb wel een keer geprobeerd 's avond toen ik 's ochtend een positieve in handen had en toen was ie 's avonds nog steeds positief. Maar goed de gebruiksaanwijzing geeft niet voor niets 's ochtend aan dus mss is het geldverspilling.
 
 
Terug
Bovenaan